اخبار

سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی درمیان تشکیل شد

ابتدای جلسه با تلاوت آیات قرآن آغاز گردید و در ادامه دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ابوالفضل طوری ضمن خیر مقدم به اعضا و مسئولین به مرور مصوبات شورای فرهنگ عمومی جلسه قبل پرداخت.

در ادامه دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیان کرد: خوشبختانه در این شهر با همکاری دستگاه های اجرایی و سازمان های مردم نهاد برنامه های خوبی در مناسبهای مختلف برگزار شده که ان شاء الله با برنامه ریزی که انجام خواهیم داد در دهه امامت و و لایت نیز برنامه ها و فعالیت های ارزشمندی با مشارکت همه دستگاه ها انجام خواهیم داد.

دکتر خزاعی رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان درمیان بیان کرد که غدیر به عنوان الگویی مهم معیار زندگی و محور وحدت است و ابعاد این واقعه بزرگ و پیام آن باید به روشنی برای آحاد جامعه به خصوص نسل جوان تبیین شود.

در ادامه دکتر خزاعی افزود باید با هم افزایی و همدلی همه دستگاه ها اجرایی و با برنامه ریزی، برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی را هر چه باشکوه تر در این دهه برگزار کنیم.

 در ادامه فرماندار شهرستان درمیان مهندس فرجامی فرد بیان کرد که برای برگزاری هر چه باشکوه تر جشن های دهه امامت و ولایت کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان موظفند زمینه سازی لازم جهت گرامیداشت این اعیاد بزرگ را از طریق دعوت عمومی از مردم، فضاسازی شهری و تعامل با یکدیگر در دستور کار قرار دهند.

در ادامه هر یک از اعضاء نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص موضوعات جلسه بیان داشتند و در پایان مصوباتی نهایی شد.
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۱۶