اخبار

دومین کارگروه تخصصی علمی، مشورتی ذیل شورای فرهنگ عمومی استان خراسان جنوبی تشکیل شد

دومین کارگروه تخصصی علمی، مشورتی ذیل شورای فرهنگ عمومی استان خراسان جنوبی  تشکیل شد
دومین جلسه هیات اندیشه ورز شورای فرهنگ عمومی استان خراسان جنوبی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و جمعی از مسئولین استان در محل سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، در ابتدای این نشست مسئول هیئت اندیشه ورز شورای فرهنگ عمومی استان، مصوبات جلسه اخیر را قرائت نمود که با نظر اکثریت آراء حاضرین در جلسه قبل به تصویب رسید.
علی فرخنده، دبیر شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اولویت های 5 گانه ابلاغی شورای فرهنگ عمومی در سال جاری، گفت: پایداری خانواده به دلیل همگرایی با سایر اولویت ها و داشتن ماهیتی زیر بنایی، در راس اقدامات این حوزه قرار دارد و توجه ویژه به آن را می طلبد.
وی افزود: طرح زیست عفیفانه با توجه به برهه زمانی کنونی، از جمله دغدغه های مقام معظم رهبری«مدظله العالی» و در زمره اولویت های فرهنگی کشور می باشد که ظرفیت های هفته ازدواج، هفته عفاف و حجاب، دهه ولایت و امامت و ایام پر فیض محرم و صفر نیز فرصتی برای انجام تبلیغ و اقدامات فرهنگی در این عرصه می باشد.
گفتنی است در پایان این نشست ضمن بررسی موشکافانه اولویت های پنجگانه ابلاغی از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور، مباحث صرفه جویی در مصرف انرژی، پرهیز از تجمل گرایی در خصوص استفاده از منابع خدادی آب، برق، گاز و نان احصاء و مرورد بررسی واقع گردید.
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۱۴