اخبار

سخنرانی مدیرکل ودبیر شورای فرهنگ عمومی استان خراسان جنوبی در مسجد محمد رسول الله بیرجند

سخنرانی مدیرکل ودبیر شورای فرهنگ عمومی  استان خراسان جنوبی  در مسجد محمد رسول الله بیرجند
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان امشب پس از نماز مغرب و عشاء در بین نمازگزاران مسجد محمد رسول الله «ص» سخنرانی نمود و با اعضای کانون فرهنگی خاتم الانبیاء دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، علی فرخنده، در این نشست با اشاره به اهمیت ایمان و توجه به مسائل دینی، عنوان کرد: اسلام، دینی سکولار نیست؛ بلکه می بایست برای مسلمان بودن حضور قلب داشت و آن را در همه ابعاد زندگی همچون جان و مال خود نمایان ساخت.
وی با اشاره به لزوم امید آفرینی و اهمیت آن در جامعه، اظهار کرد: فرد مومن هیچگاه از غیر خدا نمی ترسد و هیچ چیز موجب سستی عملش نمی‌گردد و این امید خروجی ایمان واقعی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، افزود: توکل به خداوند از ویژگی های خاص امام خمینی «ره» و مقام معظم رهبری «مدظله العالی» می باشد که جز با اعتماد، توکل و ایمان واقعی به خداوند و امید به ظهور منجی «عج» این انقلاب به دست مردم متدین ایران اسلامی حفظ نمی شد.
وی در پایان اظهار کرد: ثبات این انقلاب با خون ۲۳۰ هزار شهید امضاء شده و به حول قوه الهی دست دشمنان این ملت و کشور کوتاه خواهد بود تا به دست صاحب اصلیش امام عصر «عج» برسد.

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اعضای کانون خاتم الانبیاء

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در ضمن حضور در مسجد  محمد رسول الله «ص» از کانون فرهنگی خاتم الانبیاء بازدید و در دیدار با اعضای آن، گفت: کانون های مساجد، مکانی برای تربیت جوانان متعهد و انقلابی است که نیاز امروز جامعه می باشد.
وی ضمن تقدیر از زحمات مسئولین این کانون، افزود: امید است که همچون گذشته، کانون فرهنگی خاتم الانبیاء به شناسایی و تربیت نیرو های متعهد و انقلابی بپردازد. وی افزود: سیاست ما مبنی بر حمایت تمام قد از کانون ها به منظور انجام رسالت های مهم آن ها به نحو احسن می باشد.
گفتنی است در پایان به رسم یادبود به جمع گروه سرود این کانون جوایزی اهداء گردید.
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ۰۸:۲۹