اخبار

مخدوش نمودن افکار و عقاید جوانان، هدف اصلی امپراطوری رسانه غرب

مخدوش نمودن افکار و عقاید جوانان، هدف اصلی امپراطوری رسانه غرب
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زیرکوه، گفت: امپراطوری رسانه غرب، وسیله ای مخرب در راستای به ثمر رسیدن بذر فتنه و ایجاد ناامیدی در جوانان می باشد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، علی فرخنده در این جلسه با اشاره به اهمیت توجه به فرهنگ حوزه کسب و کار، اظهار کرد: فرهنگ کار و توجه به آن در چارچوب اسلامی بسیار اهمیت دارد و از فساد مالی و سایر آسیب های این حوزه می تواند جلوگیری نماید.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان، با اشاره به اهمیت احصاء مقوله‌ های فرهنگی با توجه به فرهنگ مردم، گفت: برای کار کردن بر دغدغه های فرهنگی در هر حوزه باید با افرادی که در بدنه همان بخش فعالیت می کنند همفکری نمود و در نهایت به پیاده سازی آن در سطح جامعه پرداخت تا ضمن پرهیز از اضافه کاری، نهایت تاثیر گذاری آن را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اهداف پلید دشمن نسبت به عقاید ملی و مذهبی جوانان ایران اسلامی، افزود: امپراطوری رسانه غرب، وسیله ای مخرب در راستای به ثمر رسیدن بذر فتنه و ایجاد ناامیدی در جوانان می باشد که لازمه پیشگیری از آن تقویت رسانه داخلی و به سبب آن سطح امید در جامعه است.

وی انتها با اشاره به نقش خانواده در فرهنگ دینی و ملی کشور، تأکید کرد: برگ برنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نسبت به غرب، خانواده است که باید مولفه های مرتبط با خانواده از قیبل احترام متقابل، قانون مداری، صله رحم و... در جلسات شورای فرهنگ عمومی مدنظر قرار گیرد.
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ۰۸:۲۰