اخبار

برگزاری نشست اعضای قرارگاه راهبری فرهنگی خراسان جنوبی

برگزاری نشست اعضای قرارگاه راهبری فرهنگی خراسان جنوبی
با حضور مدیرکل ودبیر شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی، نشست اعضای قرارگاه راهبری فرهنگی استان برگزار شد.
ه گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، عصر امروز سه‌شنبه، ١۶ خرداد ماه سال جاری، نشست برنامه ریزی قرارگاه راهبری فرهنگی خراسان جنوبی در محل سالن کنفرانس این اداره کل تشکیل و پیرامون مسائل مربوطه بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.
در این جلسه که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همراه بود، ضمن ارائه برنامه ریزی های فرهنگی صورت گرفته در سال جاری، تبادل نظر درخصوص نحوه و چگونگی کمی و کیفی اجرای آنها صورت پذیرفت تا پس از تایید اولیه و ارسال به قرارگاه مرکزی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در صورت قطعیت به مرحله اجرا وارد گردد.
فرخنده در این نشست با تاکید بر استفاده بیش از پیش از ظرفیت های مردمی و اهمیت آن در شکل گیری این کارگروه، گفت: تشکل سازی و مردمی سازی برنامه ها از جمله ضروریاتی می باشد که در نظر گرفتن آن می تواند منجر به تاثیرگذاری بیشتر برنامه ها و پایداری اقدامات صورت گرفته در راستای فرهنگ‌سازی در جامعه گردد.
وی تاکید کرد: طرح و ایده های مطروحه در این قرارگاه باید هدفمند و به صورت تخصصی در راستای استعداد های بالفعل و بالقوه تمام شهرستان های استان باشند تا بتواند نیازی از منطقه را رفع کرده و راهبردها و جامعه هدف آن را مشخص نماید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره بر لزوم هم افزایی، اظهار کرد: یکی دیگر از فلسفه های تشکیل این قرارگاه ایجاد هم افزایی و جلوگیری از موازی کاری دستگاه های اجرایی در برگزاری رویداد های فرهنگی می باشد که می بایست به گفتمان سازی و جریان سازی فرهنگی در استان منجر گردد.
۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۱۵