اخبار

برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوسف

برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوسف
اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوسف با ریاست حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی امام جمعه شهرستان و حضور مهندس ایمانی فرماندار و اکثریت اعضا برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خوسف؛ مورخ 1402/02/13 اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار و سایر اعضای شورا در محل دفتر امام جمعه خوسف برگزار گردید.

قیاسی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن عرض خوش آمدگویی به حاضرین و تبریک هفته معلم، مصوبات جلسه قبل و میزان اجرای آن را تشریح و دستورکار جلسه را قرائت نمود.

سپس حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی امام جمعه شهرستان ضمن تبریک هفته معلم و هفته کار و کارگر اشاره ای به ضرورت تهیه برش شهرستانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور داشتند. وی افزود برای اینکه همواره نقشه راهی باشد تا جایگاه خودمان را در پازل کشوری و استانی پیدا کرده و در سردرگمی قرار نگیریم  می بایست اولویت های فرهنگی شهرستان با نگاه به هویت اسلامی ایرانی، خانواده و جمعیت، سبک زندگی اسلامی ایرانی، اخلاق و فرهنگ عمومی جامعه و تربیت رسانه ای مشخص گردد.

 در ادامه مهندس ایمانی فرماندار شهرستان با اشاره به اینکه خوسف نگین فرهنگی استان می باشد و حفظ هویت اسلامی با نگاه به آرمان اجتماعی که همان «لا اله الا الله» است باید تقویت گردد فرمودند برای رسیدن به اهداف بایستی تلاش کرده و از خط قرمزها عدول نشود.

 مهندس ایمانی همچنین بر بزرگداشت مفاخر و حفظ سنت های اصیل و احیای ارزش هایی که گاها مغفول واقع می شود تاکید کردند. 

 

در پایان پس از ارائه نظرات و پیشنهادات دیگر اعضا، 5 اولویت فرهنگی شهرستان مصوب گردید.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۸:۳۶