اخبار

سفر بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی به خراسان جنوبی

سفر بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی به خراسان جنوبی
بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی در سفری چند روزه به خراسان جنوبی، با مسئولان و نماینده معزز ولی فقیه در استان دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، فاطمه هوشینو، بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی در بدو ورود به خراسان جنوبی در دیدار با امام جمعه طبس اظهار داشت: لطف خداوند متعال بود که من را به این مسیر هدایت کرد.
وی با تاکید بر اینکه ۲ عامل سبب روی آوردن به سمت اسلام شد، افزود: این دو عامل را دشمنان اسلام به شدت مورد هجمه قرار داده اند و در این عوامل هیچ نقشی نداشتم یکی لقمه حلال و دومین حلال زاده بودن است که مدیون پدر و مادر خود هستم.
هوشینو بیان کرد: در احادیث هم آمده است که برای درک حقیقت و دریافت محبت اهل بیت(ع) این دو عامل نقش مهمی دارند و پدر و مادرم مسلمان نیستند اما بر اساس آئین خود این شرایط را برای من فراهم کردند.
بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی ادامه داد:درست است که در ژاپن از نظر امکانت مادی کم و کاستی نداشتم اما از درون به دنبال آرامش بودم و سبب شد تا به دنبال پیدا کردن راهی بروم و با عنایت خداوند و اهل بیت(ع) توانستم اسلام را انتخاب کنم.
وی عنوان کرد: افراد بسیاری در این مسیر کمک کردند و ایران را وطن معنوی خود می دانم و توانسته ام به آن آرامشی که دنبالش بودم با انتخاب دین مبین اسلام دست پیدا کنم.
وی با اشاره به تلاش استعمارگران برای ترویج بی‌حجابی و بی‌بندباری در جوامع برای کاهش قدرت آنها، تصریح کرد: باید مراقب باشیم گول شعار‌های دروغین دشمنان را نخوریم. الحمدالله ما بهترین الگوها را در اسلام داریم و اهل‌بیت(ع) و شهدا بهترین ثروت‌هایی هستند که انسان می‌تواند برای دنیا و آخرتش داشته باشد.
بانوی تازه مسلمان ژاپنی همچنین در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند اظهار کرد: بنده کاملا محصول تبلیغات ضد اسلام و ضد تشیع هستم چراکه از روی کنجکاوی به دنبال مطالعه درخصوص اسلام رفتم و متوجه شدم که دین اسلام کامل است و می‌تواند به سوالاتم جواب دهد.
حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند نیز در این دیدار با گرامیداشت دهه کرامت و بیان اینکه خدای متعال منعم و نعمت‌هایش بی‌شمار است گفت: همه ذرات که جمع شدند و این کهکشان را تشکیل دادند همه اینها یک نعمت هستند تا چه برسد آنچه به صورت اجتماعی داریم و در فلک، طبیعت، صنعت و شریعت است که نعمت‌های غير قابل شمارش هستند.
وی افزود: اگر در حیات انسان بهره‌برداری نباشد زندگی هیچ ارزشی ندارد و بهره‌برداری وقتی ارزش دارد که به شیوه کار هدایت شود و در این ارتباط نقص‌ها و باید و نبایدها را بفهمد لذا می‌توان قضاوت کرد که هدایت بالاترین نعمت‌هاست و چنانچه نعمت هدایت به دست نیاید بقیه آن هیچ ارزشی ندارد.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به آیات سوره حمد گفت: اگر هدایت نباشد و انسان جزو مغضوب و ضالین باشد وجودش، صحت و سلامت و حیاتش فایده ندارد چه بسا ضرر هم دارد؛ انسان از خاک ساخته شده و همه چیز در خدمت انسان است اما در قیامت آرزو می‌کند کاش خاک بودم چراکه به مساله هدایت و بهره‌برداری از عمرش دست نیافته و در این صورت همه نعمت‌ها به نقمت تبدیل می‌شود.
۴ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۱۵