اخبار

راه اندازی بازارچه محصولات زیست عفیفانه در ۵ شهرستان خراسان جنوبی

راه اندازی بازارچه محصولات زیست عفیفانه در ۵ شهرستان خراسان جنوبی
پنج بازارچه فروش محصولات زیست عفیفانه برای دسترسی مردم به این کالاها در شهرستان‌های خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، سیدمحمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در کارگروه اجتماعی و فرهنگی سلامت زنان و خانواده و ارائه و بررسی طرح زیست عفیفانه استان با اشاره به اینکه این بازارچه‌ها که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر پا می‌شود، گفت: در سایر شهرستان‌ها نیز باید این طرح را گسترش دهیم.

وی افزود: در راستای درخواست‌های مکرر مردم انقلابی و متدین خراسان جنوبی برای در دسترس بودن البسه اسلامی و متعارف با قیمت مناسب در سطح بازار، طرح  «زیست عفیفانه» تهیه شده است.

وی بیان کرد: در مرحله اول این طرح  به یکی از موسسات تسهیلاتی اعطا شد که نمایندگی کارخانه پارچه مشکی خرم‌آباد را در استان اخذ کند تا چادرهای تولیدی را در بین فروشگاه‌های پوشاک استان برای خرید عموم توزیع کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه از ظرفیت فروشگاه‌های پوشاک سطح استان استفاده می شود تا متضرر نشوند، افزود: در حوزه پوشاک و سایر کالاها تأکید بر این است که نهادها و سازمان‌ها از محصولات تولیدی داخل استان خریداری کنند.

سیدمجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور نیز گفت: امروز چهار گفتمان حجاب اختیاری، قانون، رهاسازی و خانواده در موضوع حجاب با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 وی افزود: برگزاری جشن فرشتگان، الگوی دختری، پویش من بابایی‌ام و پویش خواهری و برادری از جمله این اقدامات است.
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۱:۲۶