اخبار

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان :

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پنج اولویت برای شورای فرهنگ عمومی در سال 1402 معرفی کرده است

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پنج اولویت برای شورای فرهنگ عمومی در سال 1402 معرفی کرده است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از تدوین و اعلام اولویت شورای فرهنگ عمومی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای سال 1402 خبر داد و گفت: در کنار توجه به این اولویت ها باید برای اولویت های دیگری از جمله جمعیت راهبردهایی تعیین و عملیاتی شود.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،فرشید فلاح روز سه شنبه در نشیت کارگروه علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با حضور نماینده ولی فقیه در استان افزود: فرهنگ کار و تولید، پایداری خانواده و زیست عفیفانه، انسجام اجتماعی و اعتماد به نفس ملی، پرهیز از اسراف و تجمل و نیز افزایش سرانه و مصرف فرهنگی از اولویت های اعلام شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای سال 1402 شورای فرهنگ عمومی است.

وی با اشاره به دوین و تصویب راهبردهای 18 گانه برای شورای فرهنگ عمومی استان سمنان افزود: شورای فرهنگ عمومی استان سمنان این راهبردها را به عنوان اولویت های فرهنگی این استان سرفصل کاری خود قرار داده است.

فلاح گفت: اجرای 12 راهبرد را برخی از مدیران و مسوولان استانی بر عهده کرفته اند و در نشست امروز بررسی فعالیت ها و عملکرد این راهبردها مد نظر قرار دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: در سال 1402 علاوه بر این راهبردها، باید راهبردهای جدیدی از جمله در خصوص مساله جمعیت و فرزندآوری باید تدوین و در این خصوص فرهنگ سازی شود.

در این نشست مسوولان راهبردهای مختلف به ارائه گزارش از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته پرداختند.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۲:۵۱
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |