اخبار

نشست دبیران شورای فرهنگ عمومی شهرستان های استان اصفهان با حضور دبیرشورای فرهنگ عمومی کشور برگزارشد.

نشست دبیران شورای فرهنگ عمومی شهرستان های استان اصفهان با حضور دبیرشورای فرهنگ عمومی کشور برگزارشد.
اولین نشست مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان با روسای ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان های استان درسال جدید باحضور دبیر فرهنگ عمومی کشور برگزارشد.
علی تمنایی دراین نشست ضمن تبریک سال جدید و آرزوی  قبولی طاعات و عبادات  همکاران در این ماه پرفیض رمضان یکی از دغدغه های مهم این اداره کل را ترویج حجاب و عفاف  عنوان کرد .
وی افزود:  لازم است همه ی ما درمحیط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و مراکز زیرمجموعه این اداره کل در خصوص عفاف و حجاب  متناسب با شئونات اسلامی  عمل نمائیم و در گام اول تمامی کارکنان مطابق با منشور عفاف و حجاب  ابلاغ شده عمل نمایند.
وی تصریح کرد :گام دوم پس از رعایت کارکنان ابلاغ رعایت قانون حجاب به مراکز تحت پوشش و دارای مجوز از این اداره کل می باشد .
علی تمنایی افزود :گام بعدی و گام سوم  ارباب رجوع اداره کل و حتی ارباب رجوع مراکز تحت پوشش جهت بهره‌مندی از خدمات می باشد.
وی خاطر نشان کرد:به ارباب رجوعی که کشف حجاب می کند و در مورد رعایت حجاب قانون شکنی می‌کند , در اداره کل و ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان ، نباید ارائه خدمت صورت بگیرد .
وی با تشکر از تلاش همکاران ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان درسال گذشته ، با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام مهارتورم و رشد تولید ، ابراز امیدواری کرد درسال جدید شاهد رشد و پیشرفت شهرستان ها در حوزه ی فرهنگی و هنری باشیم . 
شایان ذکر است سید مجید امامی،دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، دراین جلسه مطالبی با تاکید بر اهمیت و ضرورت اهتمام بیش از پیش  دستگاه های فرهنگی در ترویج عفاف وحجاب در جامعه بیان کرد.
همچنین روسای ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان به بیان نظرات و دیدگاه های خود دراین حوزه پرداختند.
گفتنی است اولین نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با روسای ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی  با حضور  دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و باحضور معاونین و مسوول امور شهرستان های اداره کل صبح روز پنج شنبه ۱۷ فروردین ماه در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان برگزارشد.
۱۹ فروردین ۱۴۰۲ ۱۴:۳۹
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان |