اخبار

بازدید نماینده ولی فقیه رییس شورای فرهنگ عمومی استان از آثار برگزیده کارگاه هنری با موضوع دشمن شناسی

بازدید نماینده ولی فقیه رییس شورای فرهنگ عمومی استان از آثار برگزیده کارگاه هنری با موضوع دشمن شناسی
نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی از آثار برگزیده کارگاه دشمن شناسی بازدید و با هنرمندان خالق این آثار دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛ کارگاه هنری با موضوع دشمن شناسی و با شعار محوری «آن ها مارا نمی خواهند» در آذر ماه سال جاری برگزار گردید که 25 هنرمند به ارائه آثار خود پرداختند.
همچنین روز گذشته ۶ بهمن ماه 14 اثر برگزیده مورد بازدید و استقبال نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی قرار گرفت و در ادامه ایشان با جمعی از جوانان هنرمند خالق این آثار دیدار و گفتگو نمود.
آیت ا... عبادی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی در این دیدار گفت: هنر یعنی به فعلیت رساندن استعداد ها و هنر در زمینه های مختلف زمانی مفید است که برای خود هنرمند مفید باشد و بر مخاطب آن اثر گذارد و موجب خودسازی شود.
در این نشست معاون فرهنگی سپاه انصارالرضا (ع) و دبیر مجمع طراحان گرافیک خراسان جنوبی نیز گزارشی از اقدامات و برنامه‌های خود ارائه کردند.
رونمایی از آثار تولید شده توسط هنرمندان در کارگاه طراحی پوستر «سرافراز ایران» که به همت معاونت فرهنگی سپاه انصارالرضا (ع)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و مرکز آفرینش‌های بسیج برپا شد، بخش دیگر برنامه دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بود.
گفتنی است؛ این آثار به همت مجمع طراحان انقلاب اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شکل گرفته و به زودی در نگارخانه بهمن بیرجند برای بازدید عموم به نمایش درخواهد آمد
۹ بهمن ۱۴۰۱ ۰۸:۵۷