اخبار

نشست تشریح اعتبارات بنیاد علوی در حوزه مد و لباس برگزار شد

نشست تشریح اعتبارات بنیاد علوی در حوزه مد و لباس برگزار شد
جلسه تشریح اعتبارات بنیاد علوی در حوزه مد و لباس با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و جمعی از فعالان حوزه مد و لباس استان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛ علی فرخنده ظهر دیروز 18 دیماه 1401 در نشست تشریح اعتبارات بنیاد علوی در حوزه مد و لباس  گفت: در راستای سیاست های شورای فرهنگ عمومی در حوزه مد و لباس راهبرد های کلی در حوزه عفاف و حجاب، طراحی شده است که نیازمند توجه ویژه در پوشش آقایان و بانوان با توجه به پیشینه فرهنگی ایرانی و اسلامی ما است.
وی افزود: بستر سازی برای ارائه طرح های متنوع در حوزه مد و لباس و محصولات مرتبط و مناسب با فرهنگ ایرانی-اسلامی برای جذب مخاطبان و جامعه هدف دیگر راهبرد اساسی در این حوزه می باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تاسیس بازارچه های مد و لباس اسلامی را یکی از اقدامات موثر در حوزه سلبی مد و لباس در استان برشمرد و در خصوص فرهنگ سازی عمومی در حوزه مد و لباس ایرانی-اسلامی با توجه به دغدغه های هنرمندان در این حوزه، گفت: از جمله عوامل موثر فرهنگی بحث تبلیغات است که می تواند تاثیر خوبی در ترویج فرهنگ ایرانی-اسلامی در حوزه مد و لباس ایجاد کند.
فرخنده در پایان خاطر نشان کرد: با اعتقاد جوان انقلابی به شعار «ما میتوانیم» می توان با کشف استعداد ها و تقویت اعتماد به نفس در زمینه های مختلف پیشرفت های قابل توجهی حاصل کرد.
۱۹ دی ۱۴۰۱ ۱۲:۵۹