اخبار

جهاد تبیین در برنامه های «هفته فرهنگی اسلامشهر» مورد توجه خواهد بود

جهاد تبیین در برنامه های «هفته فرهنگی اسلامشهر» مورد توجه خواهد بود
نخستین جلسه ستاد برگزاری «هفته فرهنگی شهرستان» با حضور حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر، حسین کشاورزیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر اعضاء در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری، حبیبی فرماندار اسلامشهر از آغاز برنامه های «هفته فرهنگی اسلامشهر» همزمان با اعیاد شعبانیه در اسفندماه خبر داد.

حسین حبیبی با اعلام این خبر اظهار داشت: مجریان برنامه های هفته فرهنگی تلاش کنند تا برنامه هایی شاد و بانشاط، متناسب با اعیاد خجسته و مبارک شعبانیه برگزار کنند.

وی به تلاش دشمنان و عناصر ضدانقلاب در شبکه های اجتماعی و ماهواره ای برای پمپاژ یاس در جامعه و ناامیدی مردم از آینده کشور اشاره کرد و گفت: توجه به جهاد تبیین به عنوان یک اصل قطعی و لازم و همچنین اشاره به پیشرفت های کشور در حوزه های مختلف نیز در برنامه های هفته فرهنگی اسلامشهر مورد توجه خواهد بود.

فرماندار اسلامشهر بر ضرورت پرهیز از اجرای برنامه های سطحی، کلیشه ای و بی محتوا در هفته فرهنگی تاکید کرد و افزود: برنامه ها این هفته باید محله محور و با مشارکت تشکل های مردمی و سازمان های مردم نهاد برگزار شود و از جذابیت لازم برای حضور پررنگ اقشار مختلف مردم برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه هفته فرهنگی اسلامشهر فرصت مناسبی برای نکوداشت و تکریم چهره های برجسته فرهنگی، هنری و جهادی شهرستان است، تصریح کرد: با توجه به اینکه اسلامشهر دیار حافظان قرآن کریم و قهرمانان ورزشی شناخته می شود در این دو حوزه نیز باید برنامه شاخص توسط دستگاه های ذیربط پیش بینی و برگزار شود.

حبیبی ادامه داد: احیاء یادمان ها و نمادهای مذهبی و ملی در سطح شهرستان، اجرای برنامه های ویژه برای بانوان و مادران، استفاده از ظرفیت انجمن های فرهنگی و هنری، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی از جمله بازی های رایانه ای برای جوانان و نوجوانان از دیگر اولویت های برنامه های هفته فرهنگی اسلامشهر خواهد بود.

۳۰ آذر ۱۴۰۱ ۱۵:۴۲
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |