اخبار

نشست مدیر کل ودبیر شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی با دانشجویان فعال فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها

نشست مدیر کل ودبیر شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی با دانشجویان فعال فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها
نشست صمیمی مدیر کل ودبیر شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی با جمعی از دانشجویان فعال فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان با محوریت بررسی راهکارهای تقویت امید و نشاط در سطح دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛ شامگاه یکشنبه ۲۰ آذر ماه ۱۴۰۱، نشست صمیمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با دانشجویان فعال فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان با محوریت بررسی راهکارهای تقویت امید و نشاط در سطح دانشگاه و‌ به میزبانی دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار شد.
علی فرخنده در این نشست با اشاره به اهمیت شور و نشاط اجتماعی بیان کرد: استفاده از ظرفیت دانشجویان در اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و رسانه ای و تزریق روحیه امید به جامعه و فرهنگ مردم پایه مورد توجه ویژه است.
وی با اشاره به بسته فرهنگی ویژه دانشجویان با عنوان «من کارت فرهنگی» بیان کرد: بر اساس این طرح، دانشجویان استان با ارائه کارت دانشجویی معتبر می توانند در استفاده از هتل ها، اماکن اقامتی و بوم گردی از تخفیف ۱۵ درصدی و برای استفاده سینما و کتابخانه ها از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار شوند.
فرخنده خواستار برگزاری محافل ادبی، رویداد هنرهای تجسمی و گروه های موسیقی از سوی دانشجویان شد و گفت: آمادگی داریم در ایامی مانند دهه فجر، حماسه نهم دی ماه و دهه مقامت در راستای برگزاری رویدادهای فرهنگی دانشجویی حمایت های لازم را داشته باشیم.
گفتنی است؛ در این نشست راهکارهایی در راستای تقویت امید و نشاط در سطح دانشگاه ها ارائه شد و سوالات دانشجویان پیرامون مباحث فرهنگی و هنری از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پاسخ داده شد.‌
۲۱ آذر ۱۴۰۱ ۱۴:۱۵