اخبار

مدیرکل ودبیرشورای فرهنگ عمومی استان خراسان جنوبی:

امید آفرینی اساسی ترین نیاز جامعه در عرصه جهاد تبیین است

امید آفرینی اساسی ترین نیاز جامعه در عرصه جهاد تبیین است
مدیرکل ودبیرشورای فرهنگ عمومی استان خراسان جنوبی در جلسه حلقه های تبیین در جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در جمع مسئولان، کارکنان و امدادگران گفت: عصاره و کلیدواژه بیانیه گام دوم انقلاب و نیاز امروز جامعه، امید آفرینی بوده بنابراین امروز اساسی ترین نیاز در عرصه تبیین همین کلیدواژه است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛ علی فرخنده امروز ۱۰ آذرماه ۱۴۰۱، در جلسه حلقه های تبیین در جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در جمع مسئولان، کارکنان و امدادگران با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و پرداختن به شعارهای اساسی انقلاب، بیان کرد: بنا به فرمایش رهبری کار فرهنگی باید خودجوش و مستمر باشد و در اجرای اقدامات اجتماعی از تمام ظرفیت های موجود استفاده شود.

وی اساس تمام برنامه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تبیین و تنویر افکار عمومی است، اظهار کرد: جهاد تبیین از گذشته در مبانی اسلام و انقلاب وجود داشته که نیازمند توجه ویژه است.

فرخنده بیان کرد: اگر در حوزه جهاد تبیین به مبانی دانش آموزان و نسل جوان در حوزه اعتقادی پرداخته شود و با ادبیات روان اسلام را معرفی کنیم، همه به این دین گرایش پیدا می کنند.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت اراده و اعتقاد به اینکه «ما می توانیم» در بین جوانان، اظهار کرد: عصاره و کلیدواژه بیانیه گام دوم انقلاب و نیاز امروز جامعه، امید آفرینی بوده بنابراین امروز اساسی ترین نیاز در عرصه تبیین همین کلیدواژه است.

شایان ذکر است این جلسه در راستای مصوبات شورای فرهنگ عمومی وکار گروه جهاد تبیین برگزار گردید

۱۲ آذر ۱۴۰۱ ۱۲:۰۹