اخبار

برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان مهران

برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان مهران
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهران، از برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی با موضوع ولادت با سعادت امام رضا(ع)، وبرنامه ریزی جهت برگزاری سالگرد آزادسازی مهران در این شهرستان خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در ابتدای جلسه مجتبی تابش، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، با بررسی مصوبات جلسه قبل ، دستور کار جلسه را بیان کرد.
 
سپس حجت الاسلام امینی رئیس شورای فرهنگ عمومی و امام جمعه شهرستان مهران ضمن تبریک ولادت امام رضا(ع)،به برگزاری پرشور برنامه های سالگرد آزاد سازی مهران با حضور مردم انقلابی  و دستگاه های اداری و اجرایی شهرستان مهران  اشاره کرد.
 
در این نشست،فرماندار شهرستان مهران، علی عباس شفیعی به بیان رسالت شورای فرهنگ عمومی در فرهنگ سازی و بسترسازی اسلامی در جامعه اشاره کرد و خاطرنشان کرد ، برای اجرای برنامه های دهم تیر، از مشارکت های مردمی وخیرین استفاده شود. 
 
ایشان با تبریک روز صنایع دستی، از راه اندازی غرفه صنایع دستی در قسمت تجاری و مسافری پایانه مرزی و همچنین بازارچه دائمی صنایع دستی با همکاری شهرداری شهرستان مهران خبر داد.
 
وی همچنین درباره مناسبت پیش رو تأکید کرد: مدیران دستگاه های اداری، در برنامه های آزادسازی مهران، حضور فعال و پرشور  و در ادارات فضا سازی مناسب داشته باشند.
 
در پایان پس از بحث و تبادل نظر در مورد دستور کار جلسه،تصمیماتی در خصوص  برگزاری مراسم ولادت باسعادت امام رضا(ع)، و سالگرد آزادسازی شهرستان مهران در دهم تیر، اتخاذ شد.
 
در ادامه این نشست، از پانزده دانش آموز برگزیده ی جشنواره ی رضوی، توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۱۴
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام |