اخبار

حضوراعضای شورای فرهنگ عمومی استان تهران در مراسم رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «تنها گریه کن»

حضوراعضای شورای فرهنگ عمومی استان تهران در مراسم رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «تنها گریه کن»
مراسم رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب «تنها گریه کن» با حضور اهالی فرهنگ و نشر و خانواده معظم شهدا در تالار وحدت برگزار شد.

در مراسم یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت که به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی ایران و همزمان با آیین ملی تجلیل از مادران شهدا و تقدیر از نویسندگان کتاب‌های مرتبط با دفاع مقدس برگزار شد، تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «تنها گریه کن»  رونمایی و منتشر شد.

بر اساس این گزارش؛  اعضای شورای فرهنگ عمومی استان ، مدیران، همکاران و خانواده های معظم شهدای  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در این مراسم  که همزمان در سراسر کشور و در قالب 31 مراسم مستقل در هر استان با محوریت تهران به اجرا درآمده بود نیز شرکت نمودند.


متن تقریظ رهبر انقلاب اسلامی بر این کتاب به شرح زیر است:


 بسم الله الرّحمن الرّحیم
با شوق و عطش، این کتاب شگفتی‌ساز را خواندم و چشم و دل را شستشو دادم. همه چیز در این کتاب، عالی است؛ روایت، عالی؛ راوی، عالی؛ نگارش، عالی؛ سلیقه‌ی تدوین و گردآوری، عالی، و شهید و نگاه مرحمت سالار شهیدان به او و مادرش در نهایت علوّ و رفعت .. هیچ سرمایه‌ی معنوی برای کشور و ملّت و انقلاب برتر از این‌ها نیست. سرمایه‌ی باارزش دیگر، قدرت نگارش لطیف و گویایی است که این ماجرای عاشقانه‌ی مادرانه به آن نیاز داشت.
۱۰اسفند۱۳۹۹ از نویسنده جدّاً باید تشکّر شود

۲ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۵۸
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |