اخبار

هفتاد و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فیروزکوه برگزار شد

هفتاد و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فیروزکوه برگزار شد
هفتاد و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فیروزکوه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حیدری امام جمعه و رسولی نژاد نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی و مهری فرماندار شهرستان فیروزکوه و دیگر اعضاء شورای فرهنگ عمومی در محل دفتر امام جمعه تشکیل شد.

امام جمعه شهرستان ضمن خیر مقدم به اعضا، در خصوص اهمیت جلسه شورای فرهنگ عمومی مطالبی را ارائه نمودند و  با اشاره به موضوعات جلسه اذعان داشتند همانطور که امام (ره) فرمودند رمز پیروزی اسلام وحدت کلمه میان مردم است. لازم است اداراتی که امور فرهنگی را بر عهده دارند عنصر وحدت و همدلی را در میان مردم ترویج و گسترش دهند.

در ادامه مهری، فرماندار و نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی ضمن خیر مقدم بر ضرورت اجرای مصوبات شورا تاکید نمود و به ادارات فرهنگی توصیه نمود که در راستای وحدت بین مردم و از بین بردن اختلافات بین شیعه و سنی به صورت خاص در هفته وحدت و در سایر ایام سال تلاش نمایند .

وی هم چنین با توجه به فرارسیدن روز نوجوان و روز دانش آموز گفت نوجوانان و دانش آموزان سرمایه های بالقوه این کشور هستند که باید با تلاش و برنامه ریزی مسئولان تبدیل به سرمایه های بالفعل در آیند.

سپس رسولی نژاد – نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی که مقام معظم رهبری فرمودندعنوان داشت: امروز نیاز به عزم ملی است که در صحنه حاضر شوند تا به صورت ریشه ای کار کنند . دستگاههای فرهنگی باید به تفکر مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی اعتقاد داشته باشند . و دولت هایی که به دنبال تساهل و تسامح بودند امروز نتیجه آنان مشهود است.

این جلسه  پس از بحث و تبادل نظر همه اعضای شرکت کننده بهمراه مصوباتی به پایان رسید.

۲۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۲:۰۶
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |