اخبار

شورای فرهنگ عمومی شهر روداب شهرستان سبزوار فعال شد

شورای فرهنگ عمومی شهر روداب شهرستان سبزوار فعال شد
دومین جلسه ی شورای فرهنگ عمومی بخش روداب با حضور امام جمعه روداب،بخشدار،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار و دیگر اعضا شورا در محل دفتر امام جمعه بخش روداب برگزار شد.

دومین جلسه ی شورای فرهنگ عمومی بخش روداب با حضور امام جمعه روداب،بخشدار،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار و دیگر اعضا شورا  در محل دفتر امام جمعه بخش روداب برگزار شد.

شجاع دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان سبزوار وظایف شورای فرهنگ عمومی شهر و یا بخش به استناد وظایف شورای فرهنگ عمومی شهرستان و متناسب با شرایط و امکانات شهر دانست و افزود:طرح و بررسی وضع‌ فرهنگ‌ عمومی شهر و یا بخش و روستاهای تحت پوشش براساس شاخص‌های تدوین شده در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور و شناسایی، سنجش استعدادها، قابلیت‌ها و توانمندی‌های فرهنگی شهر و یا بخش مهمترین وظیفه شورای فرهنگ عمومی است.

وی همچنین برنامه ­ریزی در جهت هماهنگی و همسو کردن دستگاه ­ها، نهادها، مراکز و مؤسسات دولتی و غیردولتی در شهر و بخش برای فعالیت در زمینه مسایل فرهنگی و برنامه­ ریزی در جهت اجرایی کردن تصمیمات اتخاذ شده در شورای فرهنگ عمومی شهر و بخش­، از طریق ملزم کردن مدیران دستگاه­ها و نهادهای شهر و بخش را از دیگر وظایف شورا برشمرد.

۱ اَمرداد ۱۴۰۰ ۰۱:۲۰