اخبار

استاندار خراسان رضوی:

بازبینی شوراهای فرهنگ عمومی مهمترین اقدام نقشه مهندسی فرهنگی

بازبینی شوراهای فرهنگ عمومی مهمترین اقدام نقشه مهندسی فرهنگی
با حضور استاندار خراسان رضوی و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد، یکصد و سی و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی برگزار و تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

محمدصادق معتمدیان در این جلسه که با حضور آیت الله سیداحمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد مقدس در دفتر ایشان برگزار شد، گفت: یکی از مهمترین اقدامات طرح نقشه مهندسی فرهنگی کشور بازبینی در شوراهای فرهنگ عمومی است.

 
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در برنامه ریزی ها شهر مشهد مقدس باید کاملا متفاوت از سایر نقاط کشور دیده شود، ابراز کرد: جمعیت ۳۰ میلیون نفری که در شرایط غیر کرونایی در سال به استان سفرمی کنند می طلبد که با یک نگاه ویژه خراسان رضوی را ببینیم لذا اگر در موضوع اعتبارات در سطح ملی به آن پرداخت نشود در اجرا دچار مشکل خواهیم شد.
 
وی اذعان کرد: مدیریت استان آمادگی دارد با استفاده از ظرفیت های مختلف از جمله آستان قدس رضوی به دلیل اینکه طرح برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور متوقف نشود تدابیر لازم را انجام دهد. 
  
گفتنی است، تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور، موضوع اصلی تشکیل یکصد و سی و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی بود.
۲۵ تیر ۱۴۰۰ ۰۱:۱۶