اخبار

بامحوریت انتخابات 1400

نشست هم اندیشی اصحاب فرهنگ و هنر استان اردبیل برگزار شد

نشست هم اندیشی اصحاب فرهنگ و هنر استان اردبیل در تالار شمس عطار اردبیلی برگزار شد.

به گزارش دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل، با هدف زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات، نشست هم اندیشی اصحاب فرهنگ و هنر استان اردبیل با محوریت انتخابات 1400 در محل مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار شد.

  عبدالله بحرالعلومی دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل در این مراسم گفت: امروز ما در آستانه انتخابات 1400 جلسه هم اندیشی با اصحاب فرهنگ و هنر را داریم که این جلسه مصادف است با روزهای منتهی به سالگرد ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و بزرگ هنرمند تاریخ که با هماهنگ کردن عناصر متعدد در جامعه، انقلابی فراملی را رقم زد.

وی افزود: امام راحل با این انقلاب دنیای را در حیرت گذاشت و در واقع، انقلاب ما یک اثر هنری بزرگی بود که با عنایت و رهبری حضرت امام خمینی(ره) و هماهنگی آحاد جامعه به وقوع پیوست.

بحرالعلومی بیان کرد: در هماهنگی و همدلی آحاد جامعه، هنرمندان و فرهیختگان، عموماً نقش بسزایی ایفا میکنند که با عنایت به این نقش مهم، اصحاب فرهنگ و هنر استان در این نشست پرشور دور هم جمع شده اند.

  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: حضور چشمگیر و پرشور اصحاب فرهنگ و هنر و بی تفاوت نبودن آنها به آینده کشورشان را نوید بخش این میدانیم که با تأثیری که اصحاب فرهنگ و هنر در جامعه دارند حتماً، انتخاباتی پرشور، منسجم و با اشتراک حداکثری آحاد جامعه را شاهد خواهیم بود.

در ادامه نشست قاسمیان معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب محتوای بود که در این انقلاب، فرهنگ به عنوان زیربناست و تمامی ابعاد جامعه، براساس ارزش ها و فرهنگ اسلامی و دینی تعریف گردیده است.

وی افزود: ما در جامعه با پنج نوع فرهنگ ایرانی، قومی، دینی، مدرن و انقلابی زندگی میکنیم، که انقلاب اسلامی زمینه ای فراهم ساخته است که تمامی ابعاد فرهنگی جغرافیایی ایران بدون هیچگونه تبعیضی در آن دارای ارزش و اهمیت است و با هم سازگاری دارند.

  قاسمیان بیان کرد: جنگ روانی و فشاری که از سوی استکبار جهانی برعلیه ایران اسلامی صورت میگیرد نشان از این دارد دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی همچنان سرعناد و ناسازگاری با ارزش های دینی و انقلابی دارند.

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار داشت: با انقلاب اسلامی، مردم بر سرنوشت خود حاکم هستند و مردمسالاری دینی، هدیه و یادگار حضرت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی برای مردم ایران است.

وی گفت: مشارکت حداکثری یا مشارکت پرشور، آبرومند نگه داشتن شأن و شخصیت مردم ایران و عظمت پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۰۲
دبیرخانه شورا |