اخبار

برگزاری مسابقه نقاشی «آیات» ویژه بچه های مساجد مازندران

برگزاری مسابقه نقاشی «آیات» ویژه بچه های مساجد مازندران

برگزاری مسابقه نقاشی «آیات» ویژه بچه های مساجد مازندران
حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا» از برگزاری مسابقه نقاشی «آیات» با محوریت چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی«مدهامتان» ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت:فراخوان این مسابقه از 8بهمن ماه جاری با هدف تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به ماندن در خانه و پرهیز از حضور در اجتماعات، به صورت مجازی منتشر شده است.
 
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با بیان اینکه این مسابقه مختص کودکان و نوجوانان استان مازندران می باشد، افزود:علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند تصویر آثار خود را تا 14بهمن ماه جاری به آیدی @ravbtomomiایتا کنند.
 
وی، تلاوت قرآن و نماز، مسجد و گام دوم انقلاب، همیاری و همدلی (کمک به دیگران)، مسجد و پیروزی انقلاب اسلامی، مسجد و کمک مومنانه، رعایت بهداشت و مهار کرونا، حضرت زهرا(س) و ولایت مداری، مسجد و تجدید بیعت با ولایت را موضوع های این مسابقه اعلام کرد و یادآورشد: 15بهمن ماه به قید قرعه  به 10 نفر از برگزیدگان نهایی جوایز نفیس اهدا خواهد شد.
 
حجت الاسلام نعمتی قرا با بیان اینکه منتخبین این مسابقه برای حضور در جشنواره قرآنی مدهامتان معرفی می شوند، بیان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار تا 15 بهمن ماه خواهد بود و این زمان تمدید نخواهد شد.
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۴۸
خبرگزاری شبستان مازندران |