اخبار

دبیرشورای فرهنگ عمومی استان اردبیل:

استاد سلیم موذن زاده اردبیلی، نامی آشنا برای همه شیفتگان و عاشقان اهل بیت علیهم اسلام است

استاد سلیم موذن زاده اردبیلی، نامی آشنا برای همه شیفتگان و عاشقان اهل بیت علیهم اسلام است
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با گرامیداشت چهارمین سالگرد درگذشت زنده یاداستاد سلیم موذن زاده اردبیلی، گفت: استاد موذن زاده، نامی آشنا برای همه شیفتگان و عاشقان اهل بیت علیهم اسلام است.
پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل به مناسبت سالگرد درگذشت زنده یاد استاد سلیم موذن زاده اردبیلی
 عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با صدور پیامی، یاد و خاطره سلطان الذاکرین و مداح نام آشنای جهان اسلام، زنده یاد استاد سلیم موذن زاده را گرامی داشت.
در این پیام آمده است:
بسم الله الحمن ارحیم.
ای سسی معجز قرآن ائله‌ین
نفسی گبری مسلمان ائله‌ین
حنجری خنجر کرار کیمی
کفر ائوین خانه‌ی ایمان ائله‌ین
اشهدُاَنّ علی‌دیر کی سنی
جنت‌العدن‌ده مهمان ائله‌ین
بلی حیدردن آلار جام طهور
عؤمرونو کوثره احسان ائله‌ین
استاد سلیم موذن زاده اردبیلی، نامی آشنا برای همه شیفتگان و عاشقان اهل بیت علیهم اسلام و دلدادگان روح نامیرای عشق، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)  و ماه منیر بنی هاشم، حضرت ابوالفضل العباس(ع) است. مداح و عندلیبی برجسته که حنجره طلایی اش را وقف و نذر حسین شهید کرده بود و با نوای زینب زینب که دیرینه خواسته اش بود، به بهشت برین برای همیشه سفر کرد. موذن و گلبن شوریده ای که برای اهل بیت علیهم السلام و برای سالار و ساقی شهیدان کربلا، نواهای ماندگاری را خلق کرد و به دوستداران و محبان آل الله هدیه کرد.  ستایشگری برجسته که با سوز برآمده از دل عاشقش،  دل ها را روانه آستان مقدس و باشکوه پیامبر مهربانی ها، حضرت محمد(ص) و خاندان پاک و مطهرش می کرد و برای اولیای الهی در هر محفل و مجلسی، خیمه حسینی برپا می کرد.
ضمن ادای احترام به روح بلند این مداح برجسته و نام آشنای جهان اسلام؛ چهارمین سالگشت غروب استاد زنده یاد حاج سلیم موذن زاده، شایسته فرزند برومند دارالارشاد اردبیل را به محبان اهل بیت علیهم السلام، حسینیان و جامعه حسینی استان اردبیل و  خانواده معظم موذن زاده اردبیلی تعزیت و تسلیت عرض می کنم. روحش شاد، یادش گرامی و نامش برای همیشه تاریخ مانا و ماندگار باد.
عبدالله بحرالعلومی
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل
۲ آذر ۱۳۹۹ ۰۸:۱۶
دبیرخانه شورا |