اخبار

به مناسبت هفته بسیج:

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل، پیام مشترکی صادر کردند

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل، پیام مشترکی صادر کردند
نماینده ولی فقیه در استان و رئیس شورای فرهنگ عمومی و استاندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با صدور پیام مشترکی، هفته بسیج را به بسیجیان سلحشور تبریک گفتند.

به گزارش دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل؛ آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و رئیس شورای فرهنگ عمومی و اکبر بهنام جو، استاندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با صدور پیام مشترکی به مناسبت هفته بسیج، از بسیج به عنوان جریان مقدسی یاد کردند. متن پیام به این شرح است:
بسم ا... الرحمن الرحیم
بسیج، به عنوان یادگار ارزشمند و مبارک حضرت امام راحل (ره)، جریان مقدسی است که انسان‌های مخلص و متعهدی اعم از مرد و زن، پیر و جوان و... را گرد هم آورد تا انبوهی از فرزندان غیور و روشن‌ضمیر ایران عزیز اسلامی، همدل و یک صدا برای ساختن آینده‌ای پربار برای کشور مشارکت و تلاش کنند.

شجره طیبه بسیج، به فضل پروردگار، امروز به مجموعه‌ای عظیم تبدیل گردیده و بسیجیان، پس از حماسه‌ها و افتخارآفرینی‌های فراموش ناشدنی در طول هشت سال دفاع مقدس، امروز هم با توکل به خداوند متعال و پایمردی و جانفشانی‌های مثال زدنی‌شان، در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی، محرومیت‌زدایی و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب، پیشتاز و پیشگام هستند که ان شاءا... برکات آن، روز به روز بیش‌تر نمایان و به تکمیل موفقیت‌ها و توسعه هرچه افزون‌تر کشورمان کمک خواهد کرد.

این‌جانبان، با نثار سلام و صلوات به ارواح مطهر شهدای بسیجی و گرامی داشت یاد و خاطره آنان، فرا رسیدن هفته بسیج، خصوصا پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان را به مردم ولایی‌ استان و به ویژه، بسیجیان سلحشور تبریک می‌گوییم و برای فرد فرد این عزیزان، توفیقات روز افزون مسالت می‌کنیم.

سید حسن عاملی                                                                                              اکبر بهنام‌جو 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل                                                           استاندار اردبیل
۲ آذر ۱۳۹۹ ۰۸:۰۹
دبیرخانه شورا |