اخبار

دبیرشورای فرهنگ عمومی استان اردبیل:

بسیج، یکی از مهمترین دستاوردها و رهاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است

بسیج، یکی از مهمترین دستاوردها و رهاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با اشاره به نقش و جایگاه نهاد مقدس و فرهنگی بسیج، گفت:بدون شک، یکی از مهمترین دستاوردها و رهاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی، تشکیل نهاد مقدس و مردمی بسیج است.
به گزارش دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با صدور پیامی، هفته بسیج را به لشگریان مخلص خدا ، تبریک و شادباش گفت.
در این پیام آمده است:
حضرت امام خمینی(ره):
«بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده  اند.»
بدون شک، یکی از مهمترین دستاوردها و رهاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی، تشکیل نهاد مقدس و مردمی بسیج است که نقشی عمده در صیانت از آرمان ها و ارزش های این نظام الهی و ارزشی داشته و دارد. نهادی مردمی که نقش ویژه ای را در این سال های  دفاع  از  نظام مقدس جمهوری اسلامی به شکوه تمام ایفاکرده است و ضمن دفاع از خاک این سرزمین در سال های دفاع مقدس، در اعتلا و بالندگی نظام اسلامی، برقراری امنیت و آرامش برای شهروندان ایرانی، پاسداری از حریم  ولایت و حرم اهل بیت علیهم السلام، محرومیت زدایی و حمایت از نیازمندان و محرومان جامعه و همراهی با مردم در حوادث و رویدادها و مقابله با ویروس منحوس کرونا، با جانمایه عشق و ایثار، از جان خود سرمایه گذاری کرده است.
هفته بسیج را  که یادآور رشادت ها، مجاهدت ها و ایثارگری ها و از خود گذشتگی های  لشگریان مخلص  خداست، به همه بسیجان سرافراز و شایسته تکریم و تحسین، تبریک و شادباش گفته و تلاش های این فرزندان شایسته حضرت روح الله(ره) را  ارج می نهم. قطعا" با این نیروی الهی، انقلاب اسلامی که برخاسته از نهضت حسینی است، تا قیام اباصالح المهدی (عج)، استمرار و تداوم خواهد داشت.
عبدالله بحرالعلومی
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل
۲ آذر ۱۳۹۹ ۰۸:۰۰
دبیرخانه شورا |