اخبار

"اهمیت فضای مجازی" موضوع یکصدو چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان تهران

"اهمیت فضای مجازی"  موضوع یکصدو چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان تهران
ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی در آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران از اهمیت فضای مجازی در حوزه های مختلف هنری، سینمایی و دیگر حوزه ها سخن گفت.

به گزارش روابط عمومی گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در این نشست که روز دوشنبه 21 مهرماه در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد، دکتر فیروز آبادی بر نقش فضای مجازی در تحول روابط اقتصادی و اجتماعی سخن گفت و افزود: آموزش صحیح فضای مجازی به دانش آموزان و کودکان می تواند روابط اقتصادی و اجتماعی جامعه ما را در آینده پایه ریزی و تضمین نماید.

رییس مرکز ملی فضای مجازی همچنین از اهمیت حضور در فضای مجازی در حوزه های مختلف هنری، سینمایی، بازیها و سرگرمیها، پلت فرم های آموزشی، ویکی ها و نشر دیجیتال سخن راند و جایگاه ایران را در میان کشورهای صاحب عنوان در این حوزه قابل قبول ذکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ابو ترابی فرد امام جمعه موقت تهران و رییس شورا نیز در این جلسه، دفاع مقدس را بهترین الگو برای مقابله با دشمن در فضای مجازی عنوان نمود و حضور قوی تر در این عرصه را با ایده های نو و راهکارهای خلاقانه خواستار گردید.

در ادامه دکتر محمدرضا مسجدی دبیر کل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران در ارتباط با نحوه برخورد فرهنگی با استعمال دخانیات و اقدامات آموزشی که در این حوزه مغفول مانده است مطالب مبسوطی را بیان نمود و در ادامه مقرر شد تا کارگروه مشورتی با حضور دستگاههای مرتبط در این باره تشکیل گردد.

۲۲ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۴۵
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |