اخبار

تشکیل جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی در شهرستان پردیس

تشکیل جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی در شهرستان پردیس
دومین جلسه تخصصی کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان پردیس به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس و همکاری فرمانداری، شهرداری، اداره ورزش و جوانان، شرکت عمران، شهرداری بومهن، آموزش و پرورش و اداره بهزیستی در محل سالن جلسات این اداره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان پردیس، در این جلسات که با رویکرد فعالیت در راستای اجرای توسعه برنامه های اجتماعی و فرهنگی شهرستان پردیس تشکیل شده بود، برنامه های مصوب این کارگروه توسط ادارات فرهنگی و مراکز مرتبط با این حوزه در سال 98 ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

چگونگی اجرای برنامه ها، کیفیت اجرای آنها، مشارکت دستگاه های دخیل در حوزه فرهنگی و اجتماعی و علل اجرا نشدن تعدادی از این برنامه مورد بررسی اعضا قرار گرفت .

در ادامه لطفی معاون سیاسی انتظامی و اجتماعی فرمانداری ضمن تاکید به عدم موازی کاری ادارات در فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی، طرحهایی با رویکرد فضای مجازی را برای این مقطع مفيد دانسته و ادامه داد ما باید با توجه به شیوع ویروس کرونا بعضی ار فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی را از طریق فضای مجازی دنبال کنیم.

  در خاتمه مقرر گردید اعضای کارگروه برنامه های مرتبط به حوزه های فرهنگی و اجتماعی را با در نظر گرفتن مقوله کرونا طراحی و جهت بررسی بیشتر در کارگروه مذکور به فرمانداری ارائه نمایند .

۸

۱۹ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۵۸
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |