اخبار

یکصد و دومین شورای فرهنگ عمومی و شورای توسعه قرآنی استان تهران برگزار شد

یکصد و دومین شورای فرهنگ عمومی و شورای توسعه قرآنی استان تهران برگزار شد
یکصدو دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران به ریاست حجت السلام و المسلمین ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران و با حضور دکتر موالی زاده دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در محل ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ،احد جاودانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و دبیر شورای فرهنگ عمومی، گزارشی از پیگیری مصوبات جلسه گذشته و مکاتبه با شهرداری و نشست با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارائه نمود و افزود: تعدادی از کارگروه های تخصصی تشکیل جلسه داده اند که نتایج آن جهت تصمیم گیری نهایی به شورای فرهنگ عمومی استان تهران ارائه خواهد شد.

دکتر موالی زاده دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از شورای فرهنگ عمومی استان تهران بخاطر تشکیل جلسات منظم و مستمر، به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارشی در خصوص حمایت از قشرهای آسیب پذیر در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان با نام طرح (تعاون و احسان) ارائه داد و افزود: استفاده از ظرفیت محرم بستر مناسبی برای شکل دهی در حوزه تعاون و احسان است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد رئیس شورای فرهنگ عمومی بر استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی در جهت تقویت نیروی انتظامی تأکید کرد و افزود: نیروی انتظامی هرچه با قدرت بیشتری ظاهر شود و توان و کاراییش بیشتر شود، مسائل فرهنگی اجتماعی سامان بیشتری پیدا می کند.

در خاتمه از ائمه جمعه شهرستان های رباط کریم، ملارد و فیروزکوه بابت برگزاری منظم جلسات شورای فرهنگ عمومی در سال 1398 تقدیر به عمل آمد که به لحاظ شرایط ویژ کرونا و عدم تجمع در جلسات،  لوح تقدیر ایشان به نمایندگی به آقای سیاح مدیر نمایندگی ائمه جمعه استان تهران اهداء شد.

۱ شهریور ۱۳۹۹ ۱۳:۳۸