موضوع تحقیق حاضر، بررسی عوامل موثر بر مصرف برخی از کالاهای فرهنگی است که با بهرهگیری از روش پیمایشی و با استفاده از 500نفر نمونه، در دو منطقه جنوبی و شمالی از شهر تهران انجام شده است .در این پژوهش، مفهوم مصرف کالاهای فرهنگی با ساعات تماشای تلویزیون، رادیو، و ویدئو در هفته، همچنین سینما و تئاتر در سال، تعداد عنوان کتاب مطالعه شده در ماه، تعداد عنوانهای روزنامه مورد مطالعه، موسیقی، ورزش، فعالیتهای هنری و ماهواره ارزیابی شده است .
زبان: فارسی
ردهبندی دیویی: 302.230955
سال چاپ: 1378
نوبت چاپ: 1
تیراژ: 3500 نسخه
تعداد صفحات: 344
قطع و نوع جلد: وزیری (شومیز)
شابک 10 رقمی: 9646997031
شابک 13 رقمی: 9789646997035
کد کتاب در گیسوم: 1165955