اخبار

رییس ستاد دهه کرامت گناباد:

فرهنگ اهل بیت(ع) را تبیین و به جامعه نشان دهیم

فرهنگ اهل بیت(ع) را تبیین و به جامعه نشان دهیم
جلسه برنامه ریزی دهه کرامت شهرستان گناباد با حضور ادارات و نهادهای ذی ربط در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

حامد قربانی فرماندار گناباد و رییس ستاد دهه کرامت این شهرستان در این جلسه با اشاره به پیک دوم کرونا گفت: تمام مراسم دهه کرامت اعم از نمایشگاه ها، مسابقات و جشنواره ها و ... باید در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود. باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم و فرهنگ اهل بیت(ع) در حوزه های مختلف را تبیین نماییم و به جامعه نشان دهیم.

وی گفت: با توجه به اینکه ناامیدی در بین مردم در زمان بیماری کرونا شکل گرفته است فرصتی است تا در این دهه به وسیله برنامه های شاد و مفرح روحیه امید و نشاط را در مردم زنده نگه داریم.

در ادامه جلسه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرستاد دهه کرامت به تشریح برنامه در طول این دهه پرداخت و خواستار ارسال گزارش در موعد مقرر شد.

لازم به یادآوری است دهه کرامت امسال از سوم تیر ماه با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز و با میلاد امام همام علی ابن موسی الرضا (ع) در سیزدهم تیر ماه پایان می یابد.

۲ تیر ۱۳۹۹ ۱۰:۲۸
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی |