اخبار

اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آمل در سال 99

اجرای طرح مواسات باهدف خدمت رسانی به افراد آسیب ‌دیده که بعد از شیوع ویروس کرونا

اجرای طرح مواسات   باهدف خدمت رسانی به افراد آسیب ‌دیده که بعد از شیوع ویروس کرونا
در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری ، جهت هماهنگی و برنامه ریزی برای اجرای طرح مواسات ، همدلی و کمک مومنانه و اهدای بسته های معیشتی برای افراد آسیب دیده

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل ؛ اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آمل در سال 99با حضور حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی ( امام جمعه و رئیس جلسه ) ، سید جعفر رسولی ( فرماندار و نایب رئیس جلسه ) ، امیر امیرنیا ( رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر جلسه ) و سایر مسئولین به تعدادی محدود به میزبانی فرمانداری ویژه آمل بتاریخ 30 فروردین برگزار گردید .

گفتنی است ؛ اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان در سالجاری در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری ، جهت هماهنگی و برنامه ریزی برای اجرای طرح مواسات ، همدلی و کمک مومنانه و اهدای بسته های معیشتی برای افراد آسیب دیده برگزار گردید .

حجت الاسلام مرتضوی امام جمعه  و رئیس شورای فرهنگ عمومی آمل ، ضمن تقدیر و تشکر از فرمانداری و حضور دیگر مدیران شهرستان اظهار داشت : طرح مواسات که باهدف خدمت رسانی به افراد آسیب ‌دیده که بعد از شیوع ویروس کرونا دچار مشکل شدند و در تأمین مایحتاج زندگی با مشکلات مواجه شدند اجرا خواهد شد .

رئیس شورای فرهنگ عمومی افزود : باتوجه به کمک خیرین و همکاری بسیجیان و دست اندرکاران ستاد مقابله با بیماری کرونا توانستیم در شهرستان امنیت را برقرار کنیم ، زیرا این افراد با همکاری فرمانداری و ادارات ذیربط توانستند گامهای مثبتی در جهت کمک به قشر آسیب دیده از بیماری کرونا بردارند .

امام جمعه آمل بیان کرد: طرح مواسات و همدلی مومنانه در سراسر کشور شروع شده و قرار است بسته های معیشتی که جمع آوری گردید در اختیار سپاه و نیروهای بسیج قرار گیرد و مراحل توزیع آن توسط این عزیزان انجام شود ، امیدواریم در این زمینه همه تمام سعی و تلاش خود را به کارگیرند تا نیازمندان واقعی بتوانند در ماه مبارک رمضان ارتزاق نمایند .

حجت الاسلام مرتضوی  ادامه داد: اجرای این طرح برای کمک به افراد آسیب دیده از بیماری کرونا است و این افراد آبرومند هستند و در شناسایی آنها باید دقت ویژه ای از سوی کمیته امداد ـ بهزیستی ـ سپاه ـ بسیج و دیگر ادارات ذیربط صورت گیرد تا بسته‌های معیشتی تهیه شده به دست نیازمندان واقعی برسد .

مرتضوی در پایان سخنان خود از همه خیرین ـ ادارات ـ سپاه ( بسیجیان ) و سازمانهای مردم نهاد خواست تا همه در یک جهت و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنیم تا با اعلام شماره حساب مشترک از سوی ستاد طرح مواسات به اطلاع عموم مردم جهت کمک اطلاع رسانی گردد  .

سید جعفر رسولی  فرماندار ویژه آمل  : باتوجه به شیوع بیماری کرونا تعداد زیادی از شهروندان و افراد آسیب پذیر دچار مشکل شده‌اند که امیدواریم در اجرای طرح مواسات و همدلی مومنانه بتوانیم در خدمت مردم عزیزمان باشیم .

در پایان هریک از حاضرین در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را به جلسه ارائه و اظهار امیدواری  کردند که همکاری لازم را با ستاد برگزاری این طرح معنوی داشته باشند .

 
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۵۱