اخبار

مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف اقتدار و امنیت را به ارمغان آورده است

آیت‌الله سید حسن عاملی عصر امروز در دیدار مسئولان شورای فرهنگی استان همزمان با روز 12 مرداد سالروز تشکیل این شورا در اردبیل اظهار کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران توفیقی را پیدا کرده و در همه صحنه‌ها از حق و حقوق ملت‌های مظلوم حمایت می‌کند همه به واسطه صلابت و عزتی است که این ملت در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی به دست آورده است.

وی خدمات ارزشمند شورای فرهنگی استان را در حفظ و پاسداری از شعائر اسلامی و تلاش برای برگزاری رویدادهای مختلف ملی و مذهبی را بیان کرد و گفت: اگر راهپیمایی 22 بهمن، روز قدس و سایر گردهمایی‌های امت اسلامی با محوریت پیام انقلاب اسلامی اتفاق می‌افتد همگی به واسطه هماهنگی و همکاری این شوراهای فرهنگی در بهره‌گیری از مشارکت‌های بالای مردم است که برای انقلاب اسلامی نقطه اقتدار و صیانت به وجود آورده است.

امام جمعه اردبیل افزود: در پشت ظاهر این تجمع‌ها و راهپیمایی‌ها پیام غنی و والای انقلاب اسلامی نهفته که همه به شأن و جایگاه آن واقف هستیم.

عاملی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در سایه پایداری نظام اسلامی به واسطه ولایتمداری این ملت و حضور آنها در صحنه و دستیابی به اقتدار علمی امروز جمهوری اسلامی ایران بستری را فراهم کرده تا کشورهای غربی بر سر میز مذاکرات حاضر شده و نسبت به حق و حقوق این ملت اذعان داشته باشند.

وی بیان کرد: پیروزی‌ها و موفقیت‌های پی در پی جمهوری اسلامی ایران در همه صحنه‌ها مرهون حضور و مشارکت مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب و پایمردی در این عرصه است که قطعاً نتایج شایسته‌ای را نیز به همراه دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل اضافه کرد: ضرورت دارد این مجموعه بیش از هر زمان دیگر تلاششان را انجام دهند تا صلابت نظام اسلامی بیش از هر زمان دیگر مورد صیانت و حفاظت قرار گرفته و همه به عظمت بالندگی این نظام اطمینان و یقین حقیقی داشته باشند.

۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ۰۷:۵۴