اخبار

تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ابتکار عمل امام جمعه تبریز

صالحی ابتکار عمل امام جمعه تبریز نسبت به حضور در استادیوم یادگار امام تبریز برای تماشای بازی روز گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران را ستودنی توصیف کرد.

سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان شرقی که در بیت امام جمعه تبریز برگزار شد، با بیان این‌که مسؤولان رسالتی جز خدمتگزاری ندارند، اظهار داشت: هر کسی در جایگاهی که هست، باید مسؤول و پاسخگو باشد.

وی با اشاره به نارضایتی مردم نسبت به اوضاع اقتصادی و معیشتی ادامه داد: مسؤولان همه در حوزه مسؤولیت خود باید بیش از گذشته به فکر رسالت‌های خطیری باشند که بر عهده دارند، واضح است که برای برپایی انقلاب اسلامی هزینه های گزافی پرداخته ایم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این‌که کم‌کاری در عرصه خدمتگزاری منجر به بروز نارضایتی های اجتماعی و سلب اطمینان و اعتماد مردم نسبت به نظام خواهد بود، گفت: مسؤولان نباید در عرصه خدمت‌گزاری کم بگذارند.

صالحی با بیان این‌که کاهش آسیب های فرهنگی و اجتماعی و ارتقای سطح فرهنگ عمومی نیازمند عزم و اراده همه مسؤولان است، گفت: جلسات شورای فرهنگ عمومی استان‌ها باید با رویکرد سیاست‌گذاری کلان فرهنگی در مناطق مختلف پیگیری شود.

وی با تقدیر از نگرش مثبت فرهنگی و هنری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: محبوبیت امام جمعه تبریز نزد اهالی فرهنگ و هنر ثابت می کند که اگر جایگاه‌ها به اهل خود واگذار شود، آثار مثبت بسیاری را در جامعه شاهد خواهیم بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ابتکار عمل امام جمعه تبریز نسبت به حضور در استادیوم یادگار امام تبریز برای تماشای بازی روز گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران گفت: چنین حرکتی می‌تواند نشان دهد که ائمه جمعه با مردم و برای مردم هستند.

صالحی در ادامه با بیان این‌که نباید از جریان حوادث روزهای اخیر در کشور به سادگی عبور کرد، گفت: انتظار داریم مسؤولان مشی واقع گرایی همراه با امید و تلاش را مورد توجه قرار دهند و در عمل نشان دهند که خدمتگزار ملت هستند.

۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ۰۸:۵۸