اخبار

تقدیر امام جمعه تبریز از دست‌اندرکاران نمایشگاه کتاب و مطبوعات تبریز

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم از تلاش دست‌اندرکاران برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و دهمین نمایشگاه مطبوعات استان تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم»  در هفتاد و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در محل کتابخانه مرکزی تبریز برگزار شد، اظهار داشت: جا دارد از تلاش تمامی دست‌اندرکاران برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و دهمین نمایشگاه مطبوعات استان تقدیر کنیم.

امام جمعه تبریز با تأکید بر حضور ناشران مهم و نام‌دار کشور در این رویداد مهم فرهنگی در تبریز گفت: این نمایشگاه به عنوان یک رویداد مهم فرهنگی برای منطقه شمال غرب کشور مطرح است، از این رو انتظار داریم تازه‌های نشر در این نمایشگاه ارایه شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به برگزاری موفق دهمین نمایشگاه مطبوعات استان نسبت به دوره‌های گذشته خاطرنشان کرد: انتظار برخی از فعالان رسانه‌ای برگزاری مستقل این نمایشگاه است، هر چند امسال هم سالن، هم برنامه‌ها و هم پوستر نمایشگاه مطبوعات جدا از نمایشگاه کتاب بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راهپیمایی چند روز گذشته مردم تبریز و آذربایجان در محکومیت آشوبگران خیابانی اظهار داشت: این راهپیمایی خودجوش و انقلابی نقطه قوتی برای آذربایجان بود؛ همانگونه که تبریز و استان در تمامی حرکت ها و صحنه های انقلاب پیشرو بود؛ در این حرکت نیز پیشگامی خود را نشان داد.

امام جمعه تبزیز با بیان این‌که مردم تبریز بار دیگر در لبیک به بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب پیشگام شدند، خاطرنشان کرد: آذربایجان در طول تاریخ در همه صحنه های سیاسی و انقلابی همیشه پیشگامی خود را به اثبات رسانده است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش زیادی برای ناآرام کردن تبریز انجام دادند؛ اما مردم آگاه، بصیر و زمان شناس آذربایجان همه این نقشه ها را خنثی کرد.

وی در پایان با تبریک فرا رسیدن هفته بسیح اظهار داشت: بسیج یک تفکر و فرهنگ است که اگر در جامعه حاکم شود، انقلاب اسلامی را در مقابل توطئه های دشمنان بیمه می کند.

آل‌هاشم با اشاره به این‌که حضور بسیج در هر عرصه‌ای مایه افتخار است، افزود: بسیج در تمامی میادین حضور دارد و به رسالت اصلی خود با اخلاص در عمل و خدامحوری و تلاش عاشقانه عمل کرده است.

۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ۰۸:۱۸