اخبار

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و امام جمعه خلخال: معادلات غرب در مقابل امنیت پایدار کشور شکست‌پذیر است

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و امام جمعه خلخال گفت: معادلات سطحی و سخیف غرب در مقابل امنیت پایدار کشورمان شکست‌پذیر است.

حضرت حجت‌‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خلخال که در مصلی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: اقتدار و امنیت کشور، مرهون نیروهای نظامی و بسیجیان سلحشور بوده که با منویات و تدبیر شایسته مقام معظم رهبری، دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی را بر عهده دارند و امنیت حاکم در کشور، یک نعمت الهی به شمار می‌رود و با اقتدار امنیتی که در کشور داریم، دشمن فکر هرگونه تخطی و تجاوز را از سر خود بیرون کرده و تا به حال نشان داده‌ایم که مقابل هر تجاوزی با اقتدار، پاسخ کوبنده خواهیم داد.

ایشان تصریح کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران با هر توطئه و ترفندی به جهت تضعیف نظام جمهوری اسلامی وارد عمل شده و در همه نقشه‌های خود، با شکست بزرگ مواجه شده‌ و متوجه شدند که معادلات سطحی و سخیف غرب در مقابل امنیت پایدار کشورمان شکست‌پذیر است و در این شکست‌های متوالی ثابت شد که نیروی عظیم بسیج، عامل شکست اصلی دشمن شده است.

امام جمعه خلخال با بیان این‌که رزمایش سراسری اقتدار، که با حضور میلیونی بسیجیان سراسر کشور در حال انجام است گفت: رزمایش سراسری که در سراسر کشور در حال برگزاری است، یکپارچه نشان از مدیریت منسجم این نیروها را نشان می‌دهد که در این زمینه اقتدار لازم را کسب نموده‌ایم و بخاطر امنیت حاکم در کشورمان، قادر هستیم از مرزهای زمینی، دریایی و هوایی مقتدرانه دفاع همه جانبه داشته باشیم.

رشتبری بیان کرد: حمله هوایی سال 2001 میلادی به برج‌های تجاری آمریکا، دست‌های پیدا و پنهان اسرائیل و آمریکا در پشت پرده این حملات دیده شد و آمریکا و رژیم صهیونیستی از این طریق خواست، بهانه تجاوز به کشورهای دنیا را آغاز نماید و در این مسئله حمله به خاورمیانه یکی از اهداف جدی بود که با تشکیل خاورمیانه جدید به پایتختی اسرائیل را داشته باشند.

امام جمعه خلخال افزود: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی با هزینه گزاف که برای حمله به کشورهای دنیا داشتند، متحمل زیان‌های شدیدی شدند و با تلفاتی که این دو کشور داشت به شکست سنگین دچار شده و با این شیوه قصد داشتند ایران را در محاصره خود قرار دهند که با اتحاد و یکپارچگی نظام جمهوری اسلامی ایران، شکست خوردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال تصریح کرد: آشنایی جوانان با سیره نبی‌اکرم و زندگی ساده و بی‌آلایش حضرت علی‌(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی زندگی خودشان قرار داده و با زندگی توام با عشق و محبت به یک بنیان محکم خانواده دست یابند و در این روش سعی کنند که یک خانواده ایرانی اصیل را تشکیل بدهند.

خطیب جمعه خلخال گفت: ازدواج‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی و فضاهای مجازی به صورت گسترده رواج یافته بدون هویت بوده و جوانان سعی کنند با دوری از این گونه شبکه‌ها، در یک فضای پر محبت خانوادگی و صمیمی، زوج آینده خود را انتخاب نمایند تا با این روش، آسیب‌های اجتماعی که این شبکه‌ها در زندگی افراد دارد به دور باشند.

۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۲۳