اخبار

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و امام جمعه پارس‌آباد: مبرا کردن آمریکا از جنایت و شیطنت‌ها ساده‌لوحانه است

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: مبرا کردن آمریکا از جنایت و شیطنت‌ها ساده‌لوحانه است.

حضرت حجت‌الاسلام سید سعید رشادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار کرد: در برابر همه این جنایت‌هایی که آمریکا در حق جامعه بشری و ملت ایران روا داشته، عده‌ای همچنان تلاش می‌کنند تا آمریکا را تغییر یافته و متفاوت از گذشته معرفی کنند اما همه بر این باورند که ذات آمریکا تغییر نیافتنی است.

وی با بیان اینکه در مذاکرات هسته‌ای، تیم مذاکره‌کننده ما با منطق و دلایل کافی آمریکا را بار دیگر در اهداف شومش ناکام گذاشته است، تصریح کرد: این مذاکرات نمی‌تواند بهانه و دستاویزی برای برقراری رابطه آمریکا با ایران باشد.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد، فرمایشات مقام معظم رهبری را در جمع اقشار مختلف مردم اظهاراتی راهگشا و روشنگرانه در ادامه مسیر انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت:‌ ما اگر تابع ولایت فقیه باشیم هیچ وقت از شیطان‌های بزرگ روزگار فریب و نیرنگ نمی‌خوریم.

رشادی به فرا رسیدن روز ازدواج بر پایه ازدواج ساده امام علی (ع) با فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و گفت:‌ زندگی ساده و ازدواج این دو معصوم برای همه ما می‌تواند الگو و معیار خوبی در زندگی اجتماعی و فردی باشد.

وی با بیان اینکه در جامعه ما متأسفانه تشریفات امر ازدواج موانع جدی به وجود آورده است، افزود: همه باید تلاش کنند تا امر ازدواج آسان و کم دغدغه برای نسل آینده فراهم آید.

۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۲۰