استان هااستان خوزستان
کادر خوزستان

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

نیازمند محتواهای فرهنگی و تبلیغی مناسب برای عمق بخشیدن به زیارت اربعین هستیم
حجت‌الاسلام حسن‌زاده گفت: رسالت و کار اصلی اربعین یک ماهیت فرهنگی است که برای عمق بخشیدن به زیارت اربعین نیازمند محتواهای فرهنگی و تبلیغی مناسب هستیم.
۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳
گفتمان انقلاب اسلامی را در مسیر اربعین گسترش دهیم
سیفی گفت: همه فضای اربعین با هدف ترویج تشیع انجام می‌شود از این رو در این مسیر باید گفتمان انقلاب اسلامی را نیز گسترش دهیم.
۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶
لزوم اختصاص اعتبار فرهنگی برای فعالیت موکب‌ها
حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به لزوم اختصاص اعتبار فرهنگی برای فعالیت موکب‌ها گفت: ما باید نگاه جامع به مسائل فرهنگی داشته باشیم و در این راستا با تشکیل کارگروهی، تدابیری اندیشیده شود که به چه صورت می‌توان فعالیت‌های فرهنگی در موکب‌ها انجام داد.
۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
ضرورت توجه به فرهنگ توریسم پذیری در شورای فرهنگ عمومی
سیفی بر توجه فرهنگ توریسم پذیری تاکید کرد و گفت: ما علاوه بر همسایگی با کشور عراق، رابطه توریسم مذهبی با این کشور را نیز داریم و لازم است در شورای فرهنگ عمومی استان و حتی کشور روی موضوع فرهنگ توریسم پذیری کار شود.
۰۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۰۱
اثرگذاری پیاده‌روی اربعین حسینی باید به انتقال پیام عاشورا منجر شود
حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با بیان اینکه اثرگذاری پیاده‌روی اربعین حسینی باید منجر به انتقال پیام عاشورا شود گفت: باید مواکب را به گونه‌ای مهیا کنیم که حداقل نماز اول وقت را بخوانند.
۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳
لزوم برنامه‌ریزی جهت ارتقای برنامه‌های فرهنگی در اربعین حسینی
حجت‌الاسلام کلاه‌کج گفت: به منظور ارتقای فرهنگی مراسم و راهپیمایی اربعین و بهره‌گیری هر چه بیشتر از ظرفیت عظیم معرفتی، عاطفی، معنوی و حماسی آن، برنامە‌هایی در شورای فرهنگ عمومی کشور به تصویب رسیده که در استان‌ها باید انجام شود.
۰۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶
« قبلی ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ صفحه ۱۳ از ۱۷ ۱۴ ۱۵ ۱۶ ۱۷ بعدی »

گزارش تصویری

آرشیو

چند رسانه ای

آرشیو