استان هااستان خوزستان
کادر خوزستان

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

نیازمند یک کارگروه ملی نوجوانان در شورای عالی انقلاب فرهنگی هستیم
امامی با بیان اینکه در نظام تصمیم‌گیری ما هنوز با وجود شوراهای عریض و طویل، مخاطب‌محور کار نمی‌کنیم گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی به یک کارگروه ملی نوجوانان نیاز دارد تا بتواند مسائل مربوط به نوجوانان را به صورت تخصصی پیگیری و دنبال کند.
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
چهار نکته در باب نارسایی‌های فرهنگی کشور
دبیر شورای فرهنگ عمومی در باب نارسایی‌های فرهنگی در کشور به توضیح چهار مسئله شامل درجه سه بودن امر نظام تربیتی، لکنت زبان کلیت فرهنگی جامعه، مواجهه با جنبش‌های نوظهور فرهنگی، تربیتی، هویتی و نظام رسانه‌ای حاکم بر کشور و جهان پرداخت.‌
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
موضوع مسجد در نقشه جامع فرهنگی استان به صورت ویژه مدنظر باشد
سیفی جریان انقلاب در خوزستان را جریانی مسجدمحور دانست و تصریح کرد: باید در نقشه جامع فرهنگی استان، موضوع جایگاه مسجد به صورت ویژه مدنظر باشد تا بتوانیم و این حوزه را تقویت کنیم.
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۶:۳۹
به مبحث دفاع مقدس در بعد زیرساختی و محتوایی در سند مهندسی فرهنگی توجه شود
سردار شاهوارپور گفت: از آنجا که خوزستان خاستگاه دفاع مقدس است، در این سند باید مبحث دفاع مقدس، راهیان نور، یادمان‌ها، موزه اهواز و ... هم در بعد زیرساختی و هم محتوایی دیده شود.
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۶:۳۵
نشاط اجتماعی باید به جامعه بازگردانده شود/ ثبت روز خوزستان در تقویم سال آینده
امامی بر بازگرداندن نشاط اجتماعی به جامعه گفت: تشکیل قرارگاه نشاط اجتماعی از کارهایی است که در اولویت دولت بوده و شامل انواع رویدادها، اتفاقات و اخبار خوب است که می‌تواند فضای نشاط، همزیستی و انسجام و الفت را در جامعه افزایش دهد.
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰:۰۸
توجه به آموزش و پرورش از مسائل مهم در نقشه مهندسی فرهنگی کشور است
حجت‌الاسلام موسوی فرد نقشه مهندسی فرهنگی کشور را از مباحث بسیار مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست و گفت: از مسائل مهم در نقشه مهندسی فرهنگی کشور توجه به آموزش و پرورش است.
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰:۰۵
« قبلی ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ صفحه ۹ از ۱۷ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ بعدی »

گزارش تصویری

آرشیو

چند رسانه ای

آرشیو