استان هااستان خوزستان
کادر خوزستان

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

نشست «گامی در جهاد تبیین» ویژه فرهنگیان اهواز
نشست «گامی در جهاد تبیین» با حضور سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور امروز پنجشنبه ۵ آبان ویژه فرهنگیان اهواز برگزار شد.
۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
طراحی مدل بومی‌ و استانی «خانه ملی گفت‌وگو» در خوزستان
پیرو مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه احیای خانه ملی گفت‌وگوی آزاد، به دنبال آن هستیم که مدل بومی‌سازی شده این کار را در استان‎، حداقل در حوزه اهالی قلم، فرهنگ و رسانه اجرا کنیم.
۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
دبیرخانه «رویداد ملی زندگی» در خوزستان افتتاح شد
آئین آغاز به کار دبیرخانه «رویداد ملی زندگی» امروز با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
دهقانی اشاعه آموزش، دانش، تربیت و فرهنگ را وظیفه اصلی و کارکرد مهم دانشگاه‌ها دانست و گفت: نیازمند یک بازآموزی و آموزش مستمر و نظارت دقیق‌تر در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی هستیم.
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به اینکه علمی که ابزاری برای رشد و تعالی انسان باشد و بتواند انسان را به خداوند متعال نزدیک کند ارزشمند است گفت: معلمان تا مقطع متوسطه با فرزندان ما سروکار دارند بنابراین رسالت آنها در تعلیم و تربیت بسیار سنگین است.
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
حضور به موقع امت اسلامی در میدان بار دیگر دشمنان را ناامید کرد
حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به اینکه حضور به موقع امت اسلامی در میدان بار دیگر دشمنان را ناامید کرد گفت: مردم خوزستان نیز ثابت کردند که معتقد به ولایت هستند.
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۱۷
« قبلی ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ صفحه ۱۰ از ۱۷ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴ بعدی »

گزارش تصویری

آرشیو

چند رسانه ای

آرشیو