استان هااستان سمنان
کادر سمنان

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

برنامه های لازم برای معرفی استان سمنان به عنوان پایتخت کتاب پیگیری شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، کتاب را مهمترین ابزار و راه آگاهی بخشی دانست و گفت: برنامه ها و اقدامات لازم پیگیری تا استان سمنان به عنوان پایتخت کتاب معرفی شود.
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
دستگاههای فرهنگی و اجرایی در برنامه پایتخت کتاب مشارکت فعال نمایند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تقدیر از مشارکت و همکاری دستگاههای مختلف فرهنگی و اجرایی در جشنواره پایتخت کتاب، خواستار گسترش این همکاری ها تا کسب این موفقیت برای استان سمنان شد.
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵
آخرین نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان درسال 1401
آخرین نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان درسال1401 روز چهارشنبه به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و با چهار دستور جلسه در مسجد جامع سمنان برگزار شد.
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲
برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی بخش ایوانکی
برنامه های فرهنگی شهر ایوانکی برای سال آینده و نیز برگزاری جشن های شعبانیه در نشست شورای فرهگی بخش ایوانکی مورد بررسی قرار گرفت.
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
برگزاری نشست کارگروه جهاد تبیین در استانداری سمنان
نشست کارگروه جهاد تبیین دیل شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به ریاست معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در استانداری سمنان برگزار شد.
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
شورای فرهنگ عمومی بسطام تشکیل جلسه داد
امام جمعه بسطام با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف شورای فرهنگ عمومی احیای سنت‌های فراموش شده است، گفت: احیای این سنت‌ها باید هدفمند و در راستای مبانی دین اسلام و ارزش‌ها باشد.
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
« قبلی ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴ ۱۵ صفحه ۱۶ از ۱۷ ۱۷ بعدی »