استان هااستان آذربایجان شرقی
آذربایجان شرقی1

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

نشست شورای فرهنگ عمومی در دره شهر
دلکش خدایاری، دبیر شورای فرهنگ عمومی دره شهر از برگزاری اولین نشست شورای فرهنگ عمومی در سال جاری این شهرستان خبر داد.
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی درشهرستان مهران
مهدی تاجدینی، دبیر شورای فرهنگ عمومی ، شهرستان مهران، از برگزاری اولین نشست فرهنگ عمومی در سال جاری با موضوع برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و ساماندهی مراسمات محلی این شهرستان خبر داد.
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی درشهرستان آبدانان
سمیه حیدری ، دبیر شورای فرهنگ عمومی ، شهرستان آبدانان، از برگزاری اولین نشست فرهنگ عمومی در سال جاری با موضوع برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و ساماندهی مراسمات محلی این شهرستان خبر داد.
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام: لزوم سرمایه گذاری برای ساخت فیلم با موضوع دفاع مقدس/ مشارکت حداکثری در انتخابات
حجت الاسلام والمسلمین دکتر کریمی تبار با بیان اینکه اگر نگاه پشتیبانی خداوند از نظام، انقلاب اسلامی و مردم در روند کارهای پیش رو جاری باشد به طور قطع در تمام امور موفق خواهیم شد، گفت: ساخت فیلم و سریال فاخر با محوریت دفاع مقدس در استان ضروری است.
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
تبریز: مشارکت در انتخابات خنثی کننده همه نقشه‌های دشمن علیه ملت ما است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مشارکت در انتخابات خنثی کننده همه نقشه‌های دشمن علیه ملت ما است ، آنها میخواهند با سیاه نمایی و ناامید سازی و تاریک نشان دادن آینده مردم را نسبت به کشور خودشان مایوس کنند اما با آگاهی و انتخاب آگاهانه مردم، باز هم دشمنان ملت ناکام خواهند ماند.
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۱۲
تبریز:تدوین برش استانی سند مهندسی فرهنگی، گامی رو به جلو است
استاندار آذربایجان شرقی از آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان برای تدوین برش استانی سند مهندسی فرهنگی خبر داد و بر اهتمام جدی و تلاش همه جانبه در این زمینه تاکید کرد.
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۳۷
« قبلی ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ صفحه ۷ از ۱۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ بعدی »

گزارش تصویری

آرشیو

آلبوم چند رسانه ای