استان هااستان آذربایجان شرقی
آذربایجان شرقی1

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

ما نیازمند نهضت پیوست نگاری فرهنگی هستیم
عضو اندیشکده فرهنگ سندالگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت گفت: ما نیازمند نهضت پیوست نگاری فرهنگی هستیم.
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
شکل‌گیری شورای فرهنگ عمومی و امر به معروف در مناطق مختلف استان و شهر تهران
رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: طبق مذاکرات به این نتیجه رسیدیم در سطح مناطق تهران شورای فرهنگ عمومی و امر به معروف و نهی از منکر را با حضور نهادهای فعال فرهنگی و اجتماعی و مدیران مسئول و جریان‌های فرهنگی انقلابی فرهنگی و مردمی که در آن مناطق فعال هستند تشکیل بدهیم.
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
متن پیام رهبر انقلاب که صبح امروز در آیین پاسداشت جریان نوشت‌افزار ایرانی اسلامی
حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی با ابراز خرسندی از اقدام افتخار آفرین تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی، تولید با کیفیت این محصول را برای هر کشوری مایه افتخار دانستند.
پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای. رهبر معظم انقلاب در پیامی با ابراز خرسندی از اقدام افتخار آفرین تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی، تولید با کیفیت این محصول را برای هر کشوری مایه افتخار دانستند.
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
استاندار قزوین در نشست 115 شورای فرهنگ عمومی استان قزوین : نظام برنامه و بودجه کشور در اعتبارات فرهنگی به استانها اعتماد کند
استاندار قزوین در نشست 115 شورای فرهنگ عمومی استان گفت: متاسفانه در نظام بودجه کشور ، اعتبارات فرهنگی استانها جایگاهی ندارد که به هیچ وجه مطلوب ارزیابی نمی شود و این رویکرد باید در برنامه و بودجه اصلاح و در این حوزه به استان ها اعتماد شود.
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در نشست شورای فرهنگ عمومی استان : رضایتمندی مردم باید جزو مهمترین دستور کارهای شورای فرهنگ
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین گفت: ارتقای روح اعتماد و امید و همراهی و رضایتمندی مردم باید جزو مهمترین رسالت‌های شورای فرهنگ عمومی قرار گیرد چون نمی‌توان بدون توجه به آنها تصمیم گیری کرد.
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
« قبلی ۱ ۲ ۳ صفحه ۴ از ۱۷ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ بعدی »

گزارش تصویری

آرشیو

آلبوم چند رسانه ای