استان هااستان کردستان
کردستان

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

برگزاری شب شعر قرآنی و مناجات خوانی کریمانه در کردستان
عضو شورای فرهنگ عمومی کردستان از برگزاری شب شعر قرآنی و مناجات خوانی کریمانه در استان کردستان خبر داد و گفت: این برنامه قرآنی روز هفتم اردیبهشت ماه جاری با همکاری شورای فرهنگ عمومی استان برگزار خواهد شد.
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
برگزاری برنامه های مذهبی، موجب توسعه گردشگری مذهبی و اقتصاد هنر در پی دارد
دبیر شورای فرهنگ عمومی کردستان با بیان اینکه برگزاری برنامه های حوزه دین از جنبه های مختلف حائز اهمیت است، گفت: برنامه های مذهبی، گردشگری مذهبی و اقتصاد هنر استان را شکوفا می کند.
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
برگزاری نمایشگاه های مجازی با موضوع قرآنی و عترت در کردستان
دبیر شورای فرهنگ عمومی کردستان برگزاری نمایشگاه های مجازی از آثار فرهنگی و هنری با موضوع قرآنی و عترت، مسابقات پیامکی قرآنی تحت عنوان شب‌های رمضان، مسابقه اذان در دو مقطع سنی زیر 16 سال و بالاتر از آن را از مهمترین برنامه‌های آنلاینماه مبارک رمضان در کردستان اعلام کرد.
۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
9 فیلم کوتاه قرآنی در فضای مجازی منتشر می شود
مسئول واحد قران و عترت اداره کل فرهخنگ و ارشاد اسلامی کردستان از انتشار ۹ فیلم کوتاه حاوی مجموعه‌های یک تا دو دقیقه‌ای پویانمایی با موضوع قرآن و سبک زندگی اسلامی به مناسبت ماه مبارک رمضان در فضای مجازی خبر داد.
۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
ورود به ماه مبارک رمضان باید با معنویت همراه باشد
رئیس شورای فرهنگ عمومی کردستان با تاکید بر بهره مندی از فیوضات ماه رمضان گفت: افراد روزه‌دار باید با جهاد، انفاق، حفظ گوش و چشم و غیره ایام رمضان را سپری کنند و با معنویت و نورانیت وارد ماه مبارک رمضان شوند.
۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
روزگار فرهنگ و هنر کردستان در عصر کرونا
دبیر شورای فرهنگ عمومی کردستان با هفته نامه سیروان از شرایط و اوضاع فرهنگ، هنر، رسانه و امور قرآنی استان کردستان در سالی که تندباد کرونا همه برنامه ها و جشنواره ها را تحت تاثیر خود قرار داد، گفت و گو کرد.
۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
« قبلی ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ صفحه ۷ از ۱۲ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ بعدی »

گزارش تصویری

آرشیو

چند رسانه ای

آرشیو