استان هااستان آذربایجان شرقی
آذربایجان شرقی1

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

برگزاری چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان مهران
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهران، از برگزاری چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی با دستور کار تقویت مناسبات اقتصادی سالم در این شهرستان خبر داد.
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۷:۵۶
تبریز: برگزاری جلسه یکصد شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی
با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان‌شرقی و جمعی از مدیران ادارات و نهادهای مختلف استان، یکصدمین جلسه شورای فرهنگ عمومی در تبریز برگزار شد.
۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام: برپایی موکب فرهنگ و هنر در ایام اربعین حسینی/ سبد فرهنگی خانوار مهم ترین مولفه های
علی هوشمند با بیان اینکه کارگروه نوآوری و توسعه فعالیت های فرهنگ بنیان در ذیل شورای فرهنگ عمومی استان تشکیل می شود، گفت: موکب فرهنگ و هنر در راستای ارائه خدمات فرهنگی و هنری به زوار اربعین حسینی در مرز مهران دایر می شود.
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
بزرگداشت آیت الله شاهچراغی در حال برگزاری است
اختتامیه کنگره نکوداشت آیت الله سیدمحمد شاهچراغی باحضور وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی ومسئولان استانی در سالن هلال احمر سمنان درحال برگزاری است.
۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
تبریز: امنیت و آرامش خانواده" محور گفت و گوی کنش‌گران و دست‌اندرکاران حوزه عفاف و حجاب آذربایجان‌شرقی
نشست هم‌اندیشی "زیست عفیفانه" با حضور کنش‌گران و دست‌اندرکاران حوزه عفاف و حجاب در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز برگزار شد.
۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
تبریز: حجاب محدود به پوشش نیست بلکه باید در رفتار و گفتار هم متجلی شود
نماینده و لی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان گفت: اسلام زنان را به خانه نشینی فرا نمی‌خواند بلکه حضور آنها در اجتماع را مشروط به حجاب در رفتار و گفتار می‌داند.
۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
« قبلی ۱ ۲ صفحه ۳ از ۱۷ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ بعدی »

گزارش تصویری

آرشیو

آلبوم چند رسانه ای