استان هااستان آذربایجان شرقی
آذربایجان شرقی1

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

صالحی در آیین اختتامیه اجلاس تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) در حوزه فرهنگ و هنر به بیان دیدگاه‌های امام راحل در خصوص هنر پرداخت و گفت: از جوهره حکمی و عرفانی امام راحل این برمی‌آید که هنر انقلابی و اسلامی مرکزش جمال حق است و این مرکز سرتاسر ذرات کائنات را در بر می‌گیرد. از این رو نگرش امام در حوزه هنر گره‌گشایی زیادی داشت که هنوز ناتمام است.
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
در آستانه‌ی سالگرد قیام 29 بهمن مردم تبریز، نماهنگ "قهرمان تبریزیم" منتشر شد.
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
تبریز: لزوم استفاده از ظرفیت مهم شورای فرهنگ عمومی برای حل مشکلات فرهنگی استان
ناظمی بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود تاکید کرد و گفت: شورای فرهنگ عمومی به عنوان عالی‌ترین جلسه‌ی استان که با حضور مدیران ارشد استانی برگزار می‌شود، ظرفیت مناسبی است تا تصمیمات بزرگ و درخوری در حوزه‌ی فرهنگ توسط این شورا اتخاذ شود و باید از ظرفیت این شورا در راستای حل مشکلات فرهنگی استان بهره گیریم.
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کلیبر با دستور جلسه بزرگداشت دهه فجر ، تشریح مولفه ولایتمداری به عنوان رمز قوام نظام مقدس اسلامی و تکریم مقام زن و مادر در جامعه اسلامی با حضور تمامی اعضای شورا برگزار شد .
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
تقدیر دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور از استاندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قزوین
علیرضا مختارپور با اعطای لوحی از تلاش ها و خدمات هدایت الله جمالی پور نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی و استاندار قزوین در عرصه کتاب و کتابخوانی تقدیر و تشکر کرد.
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
« قبلی ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ صفحه ۱۰ از ۱۷ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴ بعدی »

گزارش تصویری

آرشیو

آلبوم چند رسانه ای