استان هااستان فارس
کادر فارس

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

نخستین جلسه مشترک هیئت رئیسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس با هیئت رئیسه شورای فرهنگ عمومی شهرستانها 21 دیماه 1399
نماینده ولی‌فقیه در فارس: نقشه مهندسی فرهنگی فارس تا ١٤٠٠ اجرایی شود/ استاندار فارس: راهبردهای نقشه مهندسی فرهنگی فارس به پروژه تبدیل شود/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس: سند مهندسی فرهنگی نقشه راه حرکت در حوزه فرهنگ خواهد بود
نقشه مهندسی فرهنگی فارس تا ١٤٠٠ اجرایی شود
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و رئیس شورای فرهنگ عمومی، بر لزوم نهایی شدن مرحله تدوین نقشه فرهنگی استان و ورود به فاز اجرایی این سند مهم تا سال ۱۴۰۰، تاکید کرد.
آیت‌الله لطف‌الله دژکام یکشنبه ٢١ دی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس که به صورت وبینار و با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌های مختلف به عنوان نخستین نشست مشترک مجازی هیات رئیسه استان و شهرستانها استان برگزار شد، گفت: سند مهندسی فرهنگی فارس در واقع برشی از سند مهندسی فرهنگی ملی‌ست و به عنوان نقشه راه مهندسی فرهنگی مطرح و مد نظر بوده و چارچوب‌هایی نیز برای اجرای آن در راستای تحقق حرکت تاثیرگذار فرهنگی نظام، تبیین شده است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس با تاکید بر اینکه این سند باید متناسب با نیازهای منطقه‌ای اجرایی و عملیانی شود، خ
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
رئیس دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان فارس اظهار داشت: کلیات طرح خانواده متعالی در جلسه 116 شورای فرهنگ عمومی استان فارس در تاریخ 99/10/6تصویب شد. در این جلسه مسئولیت اعضا مشخص و مقرر گردید در اسرع وقت "دبیرخانه اجرای طرح" در استانداری تشکیل و طرح وارد مرحله اجرایی گردد.
زمانی فرد اظهار داشت در اجرایی شدن این طرح همه ادارات ونهادهای فرهنگی استان با دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی همکاری خواهند نمود.
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۹:۵۶
تدوین نقشه مهندسی فرهنگی همراهی وهمدلی همه آحاد جامعه،نخبگان،هنرمندان،حوزویانودانشگاهیان را میطلبد.
رئیس دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان فارس با اشاره به تهیه "پیش¬نویس برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی" استان فارس بر ضرورت همراهی و همدلی همه آحاد جامعه، نخبگان، هنرمندان، حوزویان و دانشگاهیان تأکید کردند.
عنایت¬اله زمانی¬فرد در ادامه با تشکر از همه عزیزانی که در تهیه پیش نویس برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی با دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان فارس همکاری نمودند، این نقشه را چراغ راه آینده برای رسیدن به اهداف فرهنگی استان نامید و اظهار داشت: در صورت نهایی شدن این طرح که توسط دبیرخانه شورا و هیئت اندیشه ورز و قرارگاه فرهنگی غدیر استان تهیه گردیده و مورد توجه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور قرار گرفته و همه ابعاد فرهنگی و اجتماعی را دربر می گیرد، راه روشنی را در افق فرهنگی استان قرار خواهد داد و همه برنامه ها ی فرهنگی و هنری حول این سند فرهنگی اجرایی خواهد شد.
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۹:۳۷
با عنایت به اهمیت تشریح برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی وبررسی مشکلات شورای فرهنگ عمومی در شهرستانهای فارس جلسه مجازی روز یک شنبه مورخ 21 دیماه 99 برگزار خواهد شد.
زمانی فرد رئیس دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی فارس با اعلام این خبر هدف از برگزاری اینگونه جلسات را هم افزایی بین دستگاه های فرهنگی استان برای نیل به اهداف فرهنگی نامید.
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
« قبلی ۱ صفحه ۲ از ۲ بعدی »

چندرسانه ای

فرهنگ عمومی فارس