استان هاچهار محال و بختیاری
چهارمحال

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

برگزاری اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سامان در سال 1401
اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سامان در سال 1401 در روز سه شنبه مورخ 03/03/1401 با حضور اعضای شورا در دفتر امام جمعه محترم شهرستان برگزار گردید.
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۱۱
نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال تولید دانش بنیان ، اشتغال آفرین برگزار شد.
ابراهیم شریفی دبیر شورا و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:موضوعات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و طرح فرهنگ‌سازی در حوزه تولید دانش‌بنیان در جامعه از محورهای مهم نشست شورای فرهنگ عمومی در سال 1401 است.
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۳۳
دومین نشست کمیته علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال 1401برگزار شد.
ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دومین نشست کمیته علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال 1401 در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد با بیان برخی ویژگیهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی افزود : "جامعیت" ، "نگاه به آینده" ،"مخاطب قرار دادن جوانان" ،"تاکید بر مبانی و شعارهای انقلاب اسلامی" ، "یادآوری چشم‌اندازها و افق‌های انقلاب اسلامی" ،"توجه به مطالبات مردم" ،"توجه به ارائه راهکارها" ، و نگاه به جلو و "توجه به دفاع مقتدرانه" از ویژگیهای این بیانیه است که باید مورد توجه قرار گیرند.
۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اعضای کمیته علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی با نماینده ولی فقیه و رئیس شورای فرهنگ
اعضای کمیته علمی مشورتی شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری و ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورا روز سه شنبه (16 فروردین ) به مناسبت فرا رسیدن فصل بهار و سال نو و ماه مبارک رمضان با حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد دیدار کردند.
۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
مباحث مطرح شده در آخرین جلسه ی شورای فرهنگ عمومی شهرستان کیار:
در این جلسه در خصوص راهکارهای ترویج فرهنگ انتظار و ایجاد امید و انگیزه در راستای تحقق تمدن عظیم اسلامی و ریل گذاری شورای فرهنگ عمومی شهرستان کیار در سال 1401 بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۵۱
« قبلی ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ صفحه ۸ از ۱۷ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ بعدی »

گزارش تصویری

آرشیو

چند رسانه ای

آرشیو