استان هاچهار محال و بختیاری
چهارمحال

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

تبیین معارف قرآنی در رأس برنامه‌های ماه مبارک رمضان باشد.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تأکید بر تبیین آموزه‌ها و معارف قرآن کریم در ماه مبارک رمضان، گفت: باید در کنار جزء خوانی و برنامه‌های قرائت، تبیین معارف قرآن کریم بیش از گذشته در استان انجام شود.
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
برگزاری دهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی مرکز چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۲
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد با بیان اینکه برای ثبت 20 بهمن به نام روز استان ، پیگیری‌های بسیاری انجام شده و این موضوع افتخاری برای چهارمحال و بختیاری است، گفت: اصل و مبنای این موضوع هم که همه باید به دنبال آن باشند، تقویت فرهنگ مقاومت است.
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۱۲
روز چهارمحال و بختیاری فرصتی برای هویت‌یابی‌ این استان در عرصه‌ ملی و جهانی است.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌ و بختیاری و امام‌ جمعه شهرکرد با بیان اینکه ثبت ۲۰ بهمن با نام‌ روز این استان در تقویم رسمی کشور فرصتی برای هویت‌یابی‌ بیشتر استان در عرصه‌های ملی و جهانی است، گفت: باید بُعد درونی و بیرونی این هویت‌یابی مدنظر قرار‌ گیرد.
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
کارگروه‌های مشارکت در انتخابات ، در تمامی حوزه‌های مردمی و اجرایی فعال شود.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد تشکیل کارگروه‌های مشارکت در انتخابات در تمامی حوزه‌های اجرایی و مردمی را ضروری دانست و گفت: تلاش برای جذب مشارکت زمانی اثرگذار است که رضایت مردم فراهم شود.
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۲۹
برنامه ریزی بمناسبت گرامیداشت هفته بصیرت (9 دی) در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فارسان
برنامه ریزی بمناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دهه فاطمیه،همچنین گرامیداشت هفته بصیرت (9 دی) و اجرای ویژه برنامه سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در ششمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فارسان بود که در مورد این موضوعات هم اندیشی و تبادل نظر گردید.
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۰۲
استاندار چهارمحال و بختیاری: صنایع برای بخش فرهنگ اعتبار اختصاص دهند.
استاندار چهارمحال و بختیاری پیشنهاد داد در قالب دستورالعملی مصوب ، از محل مسوولیت‌های اجتماعی کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی، اعتباری به بخش فرهنگ استان اختصاص یابد.
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
« قبلی صفحه ۱ از ۱۷ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ بعدی »

گزارش تصویری

آرشیو

چند رسانه ای

آرشیو