استان هااستان خراسان جنوبی
کادر خراسان جنوبی

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

تحقق اهداف شورای فرهنگ عمومی استان مستلزم هم افزایی همه دستگاه های عضو می باشد
در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سربیشه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، تاکید کرد: شورای فرهنگ عمومی یکی از مصادیق همافزایی دستگاه‌های فرهنگی است و پس از تصویب مصوبات، با تعامل و همکاری تمام دستورات جلسه گام به گام باید برداشته شود.
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در حوزه مد و لباس
به منظور توسعه و ترویج مد و لباس ایرانی اسلامی، تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان منعقد شد.
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در نشست شورای فرهنگ عمومی که با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی درمیان و جمعی از مسئولین برگزار شد، گفت: استفاده از ظرفیت مردم بومی هر منطقه در پیشبرد اهداف فرهنگی واجد اهمیت بسیاری می باشد.
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
برگزاری تجمع ضد صهیونیستی در خراسان جنوبی
علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی، در تجمع ضد صهیونیستی به منظور حمایت از مردم مظلوم غزه شرکت کرد.
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۵۹
برگزاری میز خدمت در روستای پهنایی با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاینات
میز خدمت در روستای پهنایی با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاینات خراسان جنوبی و جمع دیگری از مسئولین برگزار شد .
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
مشارکت حداکثری، مهمترین مؤلفه انتخابات است
حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا محمدی گفت: در انتخابات مسائل زیادی مطرح است که حضور و مشارکت حداکثری، مهمترین مؤلفه در انتخابات می باشد و عملکرد ما مسئولین باید به گونه ای باشد که مردم به نظام و انقلاب امیدوار کنیم و آنها برای آینده نظام و انقلاب احساس مسئولیت کنند و حضورشان، حضور پر رنگ تری باشد.
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
« قبلی ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ صفحه ۷ از ۱۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ بعدی »

گزارش تصویری

آرشیو

چند رسانه ای

آرشیو