یکشنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۹:۵۳
سرویس : دفتر مطالعات
کد خبر : ۱۵۴۸۸
گزارشگر : ۲۳۷۷۳
سرویس دفتر مطالعات

«تبلیغات افراط‌گرایانه در رسانه‌های اجتماعی» به بوته نقد گذاشته می‌شود

«تبلیغات افراط‌گرایانه در رسانه‌های اجتماعی» به بوته نقد گذاشته می‌شود
(یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱) ۱۹:۵۳

نشست نقد و بررسی کتاب «تبلیغات افراط‌گرایانه در رسانه‌های اجتماعی؛ تهدیدی برای امنیت ملی» نوشته مایکل اربشلو و ترجمه محمدرضا کریمی قهرودی و ندا انعامی با همکاری دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و خانه کتاب و ادبیات ایران، نقد و بررسی می‌شود.
در این نشست که با حضور محمدرضا کریمی قهرودی یکی از مترجمان اثر و اکبر کریمی در مقام منتقد برگزار می‌شود، ابعاد مختلف تبلیغات گروه‌های افراط گرایانه و فرایندهایی که در جهت ترویج ایدئولوژی‌‌شان به کار می‌برند، از منظر استفاده از رسانه‌های اجتماعی، بررسی خواهد شد.
علاقه‌مندان به حضور در این نشست علمی -پژوهشی می‌توانند دوشنبه ۱۷ بهمن‌ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۶ به خانه کتاب و ادبیات ایران واقع در خیابان انقلاب، بین خیابان فلسطین و شهید برادران مظفر جنوبی، پلاک ۱۰۸۰، طبقه منفی یک، سرای کتاب مراجعه نمایند.
شایان ذکر است این کتاب در سال جاری و از سوی موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی منتشر شده و به بهای ۹۰ هزار تومان به بازار کتاب‌های رسانه گام نهاده است.

تهیه خبر: سعیده زادقناد

تعداد بازدید : ۱,۲۱۷
(یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱) ۱۹:۵۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید